Gå til innhold

Gode minner Pokemon....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

copy paste frå yahoo answers:

 

Mewtwo Strikes back: Indigo League Season

 

The Power of One: Orange Island Season

 

Spell Of Unknown: The Johto Journeys Season

 

Celebi Voice of the Forest: Johto League Champions Season

 

Heroes Latios and Latias: Master Quest Season

 

Jirachi Wish Maker: Advanced Season

 

Destiny Deoxys: Advanced Challenges Season

 

Lucario and the Mystery of Mew: Advanced Battle Season

 

Pokemon Ranger and the Temple of the Sea: Battle Frontier Season

 

Rise of Darkrai: Diamond and Pearl season

 

Giratina and the Sky Warrior: Battle Dimension Season

 

Arceus and the Jewel of Life: Galatic Battles Season

 

 

Det er ingen fasit, filmane skjer litt utanfor sesongane.

Lenke til kommentar

Jeg slutta aldri å like Pokémon. Det var en periode i tenårene hvor det ikke var sosialt akseptert å like det, men nå når jeg er oppi 20 er det bare moro å mimre om med gamle så vel som nye bekjente. Folkehøgskolen jeg gikk på dette året satt vi ofte og spilte litt på alt fra Red og Blue til HeartGold og SoulSilver sammen nå og da.

 

Det er kanskje på tide for meg å se første sesong igjen. Den har jeg ikke sett siden den gikk på TV for vel 10 år siden nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Eg hadde betalt mi vekt i gull for sesong 1 og 6 på norsk. Det er dei einaste sesongane eg hugsar skikkeleg, sesong 6 fordi mitt første spel var Sapphire. Alle på barneskulen hadde Red eller Blue eller Gold, men mitt første var sapphire. Gode tider, sikkert der eg lærte mesteparten av engelsken min frå.

 

Eg hugsar fortsatt episoda då Ash fanga Treecko, og eg vart vonbroten over å sjå at han kunne fange pokémon når dei hadde 0 HP. Eg starta ein ny game berre for å velje Treecko etter det, men det vart fort kjedeleg, så eg byrja på nytt igjen og spelte 480 timar med min kjære Mudkip :love:

No finn eg verken sapphire eller ruby, kun Emerald eg har att. Og FR og LG of course.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De fleste episodene frem til episode 20 av sesong 1 ligger ute på forskjellige fildelingsnettverk i Norge. Hvis noen har VHSer utenfor dette oppfordrer jeg disse til å digitalisere de og legge de ut sånn at alle Pokemon-fans i Norge får nok en gang sett den episke pokemon-historien.

 

QXL og Finn har en gang i blant nye VHSer ute, så det går ann å lete der. Fant episode 25,26,27 og 28 der, og har lagt de inn på Pcen

Lenke til kommentar

De fleste episodene frem til episode 20 av sesong 1 ligger ute på forskjellige fildelingsnettverk i Norge. Hvis noen har VHSer utenfor dette oppfordrer jeg disse til å digitalisere de og legge de ut sånn at alle Pokemon-fans i Norge får nok en gang sett den episke pokemon-historien.

 

QXL og Finn har en gang i blant nye VHSer ute, så det går ann å lete der. Fant episode 25,26,27 og 28 der, og har lagt de inn på Pcen

Hvilke fildelingsnettverk? Vil ha pokemon :(

Lenke til kommentar

Det gjer vel dei fleste, men eg merkar det godt når teksten forsvinn. Sjølv om det er ubevisst så brukar ein mykje tid av ein film eller episode til å lese teksten, tid som kunne blitt brukt på biletet.

 

Når eg kan så ser eg helst film og TV utan tekst så lenge det er engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...