Mr. A Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) jeg får ikke til å sprinte? Er food/hunger baren over 4? Endret 15. september 2011 av Mr. A
Knofle Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Meloner er så sinnsykt ødelagt. Jeg fant 2 melon seeds for rundt en time siden, og sånn ser farmen min ut nå. Man trenger jo bare å plante ett frø, og man trenger aldri å replante det igjen. Får bare 1 hunger restored per melon slice, tho.
vesleengen Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 9 string gir 1 ull 4 sant det... de endra jo de sammen med bricks og glowstone
Bentein Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) Ingen sauer jo Hvordan skal jeg få skaffa meg seng da? Kan mekke 1 wool av 4 strings fra spiders Har samme problemet selv, absolutt ingen dyr. Så dønn avhengig av åkre og fisking for å få mat EDIT: så det var mange før meg men kan bruke posten til å spørre minecraft server. Hoster en på datan og spillt en del tidligere med damen, men klarer ikke å koble opp minecraft LAN nå etter 1.8.1, aner ikke hva det kan være. Annyone got any ideas? Endret 15. september 2011 av Bentein
cyclo Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Fra http://minecraft.net/terms«Do not distribute anything we've made. This includes, but not limited to, the client or the server software for the game. This also includes modified versions of anything we've made.»En post er forsvunnet inn i moderatorenes lille personlige sorte hull 2
Lakus Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 ... 12 minutter i båt senere. Fremdeles ikke fastland innen synsvidde.
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Bruk den nye klienten. Det fikser ihvertfall mine problemer med "login failed".
Erratum Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Nye klienten? Noe jeg har gått glipp av?
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ny og ny, den nyeste ihvertfall. Den klienten med login nede i hjørnet, og ikke midt på. Det er den nye. Den lastes ned fra minecraft.net
Puke Nukem Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Hjelper jo ikke at man kan lage ull av string, når jeg ikke har det heller.... Det er mye SSSSSSSSHHHHH-KABOOOM og skjeletter ute å går om natta, ellers er det lite....
Erratum Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) Ny og ny, den nyeste ihvertfall. Den klienten med login nede i hjørnet, og ikke midt på. Det er den nye. Den lastes ned fra minecraft.net Du må forklare litt nærmer hvor jeg finner klienten? Tror jeg fant det ut, men får fortsatt login failed ... Endret 15. september 2011 av Erratum
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ny og ny, den nyeste ihvertfall. Den klienten med login nede i hjørnet, og ikke midt på. Det er den nye. Den lastes ned fra minecraft.net Du må forklare litt nærmer hvor jeg finner klienten? Gå inn på Minecraft.net -> under "Buy Now" står det "Play minecraft Beta" velg "Download" -> Trykk på minecraft.exe = Du laster ned den nyeste minecraft-klienten.
Erratum Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Nå virket det, jeg er tilbakestående. Takk for hjelpen, det hjalp å bruke den nye klienten.
reversfaen Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) lagde meg arena ^_^ Edit: btw et spørsmål: har en kompis som er i creative mode selv om han er på min survival-server... har prøvd å slette minecraft mappa og sånt men det funker ikke.. prøvd en haug andre ting også, men ikke noe får han til å kunne dø osv. noen som har løsning til dette? Endret 15. september 2011 av reversfaen
Louigi Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 lagde meg arena ^_^ Edit: btw et spørsmål: har en kompis som er i creative mode selv om han er på min survival-server... har prøvd å slette minecraft mappa og sånt men det funker ikke.. prøvd en haug andre ting også, men ikke noe får han til å kunne dø osv. noen som har løsning til dette? prøvd /gamemode *username* 0?
TheSoapmaker Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 WHAT! Flere som har opplevd at Creepers forsvinner etter en stund når man har fanget de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå