Gå til innhold

Dommeravgjørelser mot Brann


Step_up

Anbefalte innlegg

Det er i bunn og grunn lagets udugelighet til å ikke score som gjør at dere taper som oftest, ikke dommeren. På den måten har Insty ganske rett i det han sier. I tillegg presterer du jo å si i tråden at det gjelder kun om dere får noe imot, ikke noe for. Burde like gjerne kunne få snakke om ting som dere får her.

 

Og om det kun gjelder det du sier, burde du endre emnenavnet. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men vi skaper mer enn nok av sjanser til å score, det er defensivt som er det store problemet. Selv om vi har blitt bedre de siste seriekampene. Den justeringen i angrepet er liten i forhold til den bakover.

 

Der har jeg endret trådtittelen ;) .

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Var det kanskje dommerens skyld at Brann hadde selvmål i dag og?

 

Hohohohoho. Virkelig på kornet altså. Den satt!!!

 

Skjønner du er bitter etter å ha blitt arrestert og satt kraftig på plass i Brann-tråden, men jeg råder deg til å vente med å slå tilbake til du har noe å diskutere mot.

Lenke til kommentar

For det første er "dere" en merkelig beskrivelse. Det var ikke noe kollektiv som laget denne tråden, og personlig synes jeg dommeravgjørelser er fryktelig kjedelig og unødvendig å diskutere.

 

For det andre synes jeg vitser og skadefryd kan være helt OK i en fotballdiskusjon, men da må spøkefuglen tåle å få tilbakemelding når han bommer på skiva.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bommet noen steder. Det er bare du som tror du vant.

 

Hva da? Snakker du om diskusjonen som omhandlet utjevning av dommerfeil, hvor du aldri klarte å svare meg ordentlig eller legge fram bevis for det du påstod? Eller snakker du om den overivrige sarkasmen din i denne tråden?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

han holdt armene der en god stund, så ser ikke helt den.

men nå tenker jeg mer de som potensielt har gått ut over resultatet i negativ retning. det skal veldig mye før det blir rettet opp. Kan ikke se at han hadde noe særlig som gikk til fordel Brann, men nå er det ikke det tråden handler om, så stopper der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...