Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 405 gld ukjent?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte meg en peugeot 405 gld som dele bil hos en fyr fra Litauen for 500 kr, etter en stund med skruing fant jeg ut at det ville bli billigere å fikse den bilen jeg kjøpte for 500 kr.

 

Mitt problem er at jeg finner ikke deler til peugeot 405 gld, jeg prøver å søke på google etter navnet, men det er nesten ingen eller ingen ordentlige resultater, finner bare 405 mi16, t16, gri, glx, osv men ikke gld. noen som vet hvorfor? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den er registrert i Litauen så kan du vel i grunn bare glemme og få skilter på den med mindre du vil bruke en formue på avgifter.

 

Men det er jo en nokså basisutgave av 405 denne gld, mener jeg har sett flere her i landet, men du må jo ikke ha deler fra en GLD.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kjøpte meg en peugeot 405 gld som dele bil hos en fyr fra Litauen for 500 kr, etter en stund med skruing fant jeg ut at det ville bli billigere å fikse den bilen jeg kjøpte for 500 kr.

 

Mitt problem er at jeg finner ikke deler til peugeot 405 gld, jeg prøver å søke på google etter navnet, men det er nesten ingen eller ingen ordentlige resultater, finner bare 405 mi16, t16, gri, glx, osv men ikke gld. noen som vet hvorfor? :hmm:

 

Prøv http://www.autopartsas.no/bildel.php har god erfaring med de. ellers så passer stort sett alt over fra andre 405'r

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Det er jo tøffe biler. I hvertfall Mi16 og T16

405mi16rojoor4.jpg

 

En stylet en:

31778820025_large.jpg

 

Mi16 med 160hk på 1.9L er ikke verst.

T16 med firehjulstrekk og 220hk på 2.0l er heller ikke verst for en bil fra 94.

 

Dessuten er det jo så mye tøffere med en sjelden bil som dette enn en løen Mazda eller Opel. Og bilene er laget før 1990, så da trenger man ikke gjøre noe med avgasser hvis du vil modifisere motor heller.

 

Angående spørsmål så finner du masse deler på www.meca.no og www.mekonomen.no.

Endret av Virion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...