Gå til innhold

jeg ville bare si


jegme

Anbefalte innlegg

jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret!

:thumbdown:

tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt...

 

Hilsen Jegme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret!

:thumbdown:

tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt...

 

Hilsen Jegme

 

Sikkert trist og leit for deg, dette her. Men jeg tror du er havnet på feil forum. Kanskje moderator kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva navnet ditt er, men jeg kan relatere. Mitt navn brukes i mange negative sammenhenger for å forklare utsende og væremåte til en person. At et anonym person tilfeldigvis misliker ordlyden og/eller betydningen av et navn som en annen anonym person har er ikke noe å bry seg om, og ikke er det urettferdig. Det er bare friheten til å ytre seg. Jeg tør vedde på at du selv har en del navn du synst er stygge, og har garantert ytret dette på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar

..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn..

 

Viss du er så stolt av namnet ditt, kvifor er det da så nøye om nokre tilfeldige folk på internett kommenterar det? Ikkje noko og bry seg særleg om, så lengje du er nøgd med det sjølv.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva navnet ditt er, men jeg kan relatere. Mitt navn brukes i mange negative sammenhenger for å forklare utsende og væremåte til en person. At et anonym person tilfeldigvis misliker ordlyden og/eller betydningen av et navn som en annen anonym person har er ikke noe å bry seg om, og ikke er det urettferdig. Det er bare friheten til å ytre seg. Jeg tør vedde på at du selv har en del navn du synst er stygge, og har garantert ytret dette på et eller annet tidspunkt.

 

Heter du Harry? Digger det navnet.

Lenke til kommentar

Synd, trist, leit, hjertet mitt blør for deg :D

Amen.

Skal man ta alt som står overalt på nettet til seg så bør man ta livet av seg med en gang. Det finnes ikke en eneste kategori som ikke blir bashet. Det er rett og slett smak og behag. Og smaken er som baken. Delt. Og i noen tilfeller stinker den.

Lenke til kommentar

jeg syns det er veldig dårlig gjort at noen har lagt til emne "stygge navn" det kan hende noen heter det dere skrev i emnet jeg har også ett av navnene der og jeg ble egentlig ganske såret!

:thumbdown:

tenk om folk diskuterte om ditt navn er pent eller stygt på nettet!!! det er dårlig gjort syns jeg ..... jeg er stolt av navnet mitt og det skjønner jeg ikke hva som er så farlig med ett navn.. vi har navn for og kunne snakke til riktig person når vi skal kommunisere, derfor er det ikke noe farlig hva man heter og de fleste er stolt av navnet sitt...

 

Hilsen Jegme

http://www.youtube.com/watch?v=tT0B-EiTrFw

 

Send en PM om du er interessert!

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...