Gå til innhold

Du kan faktisk føle om noen stirrer på deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Colin A. Ross, M.D. legger ut om sin forskning, og om hvordan han mener at han har klart å få en målbar forskjell, når han stirrer på en sensor :

 

Mannen er en crackpot og en idiot av høyeste grad. Han mente han kunne skyte stråler av energi ut av øyet og lagde en maskin som kunne bevise det. Det viste seg selvsagt at denne bare registrerte øyebevegelsen hans. Hør denne podcasten, å få deg en god latter.

 

"Eye beam" HAHAHAHA, jesus...

Endret av SirDrinkAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Eye beam" HAHAHAHA, jesus...

 

Du virker så hellig overbevist.

 

Men hvordan er dette egentlig så fantastisk? Det ble sagt i intervjuet at forskere ved University of Surrey har klart å måle EKG tre "feet" unna personen. Er dette også bare tull? Og hvis det ikke er tull, hva er da så "crackpot" med å se for seg at de samme bølgene har lettere passasje ut gjennom øynene enn gjennom kraniet?

Endret av Kubin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, prøv selv:

 

Sitt i en bil utenfor en butikk.

Kikk inn i butikken på en person som ikke står vendt mot deg, men nok til at du kan se øynene.

Stirr på siden av personen. (følg med på øynene)

Stirr på personen.

 

->Se personen begynne å blunke mye mer enn han/hun gjorde da du stirret ved siden av.

 

Det var min opplevelse av temaet. :)

Lenke til kommentar

Virker som folk desperat ønsker å tro at dette stemmer uten å komme med gode bevis for det. Fordi det høres "kult" ut så må det være sant. :roll: Den som kommer med påstander om noe overnaturlig har også bevisbyrden. Har hatt denne diskusjonen så mange ganger med folk som tror på spøkelser, homeopati, horoskoper og annet fjas at jeg begynner å bli ganske lei hele mentaliteten...

Lenke til kommentar

Om man stirrer på et vedkommende er det ofte et tilfelle at vedkommende snur seg mot deg.

Vel, ja, det skjer, det er vel ikke noe nytt.

Men jeg tror at man MÅ registrere personen på en eller anna måte før man snur seg, enten direkte eller indirekte.

Ser man på noen gjennom et speil som er vindu på en side, og speil på andre siden slik at kun jeg kan se igjennom, da vil jeg tro at vedkommende på andre siden ikke vil ha noen følelse av at jeg stirrer på vedkommende.

Selv om mange tror det.

 

Men, selvsagt, lyder osv kan avsløre at jeg er på andre siden av speilet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-16183

Jeg har opplevd det, men jeg tror det motsatte har skjedd som oftest.

Mennesket er tenkende og ser alltid etter løsning på nye problemer, derfor utforsker hjernen mange hypoteser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...