Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Politiet - Har jeg mistet min tro på de. La bandittene få gjøre hva de har lyst til.


Super_Glue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en sivilrettslig sak. Hvorfor klager du på politiet da? De har vel forsøkt å hjelpe deg som best var?

SIVILRETTSLIG? Du fremstiller deg som jurist med ditt profilbilde og signatur og klarer og si at deter SIVILRETTSLIG?

ER DU SERIØS? Han ble anholdt på kontoret til lederen uten samtykke, dette kalles FRIHETSBERØVELSE, hørt om det?

Jessufader... :nei:

Endret av barerobert
Lenke til kommentar

Det er en sivilrettslig sak. Hvorfor klager du på politiet da? De har vel forsøkt å hjelpe deg som best var?

SIVILRETTSLIG? Du fremstiller deg som jurist med ditt profilbilde og signatur og klarer og si at deter SIVILRETTSLIG?

ER DU SERIØS? Han ble anholdt på kontoret til lederen uten samtykke, dette kalles FRIHETSBERØVELSE, hørt om det?

Jessufader... :nei:

He,he... :)

Er vi litt übersexuelle idag, siden wir zå høyt rufen. Kanskje ein bischen premenstruelle. Oder for mye møllers tran? :hmm:

 

Wir kan dir hilfen. Unsere spesialitet er psykoanalyse, parterapi und elektrosjokk.

 

Psyk. med. dr. Freud G :)

Endret av Gaidaros
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem å spørre ham om hans forhold til sin mor.

 

 

 

 

bareropert, 

 

Hvorfor ikke fortelle oss hvorfor vi tar feil, da? Jeg ser minst to feil i innlegget ditt - gjør du?

Skrivefeil? Er arbeids og velferdsetaten NAV? Da vil jeg nesten påstå at du ikke har noen grunn til å argumentere for noe som helst :tease:

 

Btw, jeg er glad i min mor :love:

Lenke til kommentar

Sakset fra wikipedia:

 

Ødipuskompleks, et begrep innført av Sigmund Freud, tatt fra det greske sagnet om Ødipus, som uten å vite det drepte sin far og giftet seg med sin mor. I den psykoanalytiske teorien ble det såkalte ikke-løste eller ikke-overvunne ødipuskompleks i lang tid betraktet som kjernen i enhver nevrose og særlig i hysteri.

 

Den såkalte ødipale fase varer fra ca. 2 1/2–3-årsalderen til 5–6-årsalderen, hvor gutten har forsterkede og erotisk fargede følelser og lengsler overfor moren. Denne «hangen» til moren er ledsaget av skyldfølelse, rivalisering, sjalusi og dermed sammenhengende negative følelser overfor faren. Faren står imidlertid samtidig også modell for guttens fremtidsbilde av seg selv. Når det på grunn av følelsene mellom sønn og mor utvikler seg sterk angst for en vred, hevngjerrig far, kan denne angsten bidra til at sønnen blir sittende fast i en forsinket eller manglende løsning av den ødipale fase og dens konflikter.

 

Edit: Nei, huff, nå var jeg kanskje stygg. Men det tror jeg barerobert tåler fint.

Endret av frevild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...