Gå til innhold

xibriz gone crazy. LEGO style!


xibriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk :)

 

Bilen ble EU-godkjent i mårrest, så i dag blir det garantert Lego-jobbing. Håper jeg får gjort listen over deler jeg mangler ferdig i dag, slik at delene blir bestillt. Det blir sikkert noen ukers leveringstid, alt ettersom hvor jeg bestiller fra.

 

Jeg har jo en del veier, og den togbanen. Må kanskje begynne å lage noe som kan ligne på en by slik at det blir noen bilder her ;)

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Jeg mangler også verfall 2 tegninger.. skal søke litt på nettet etter de 2 jeg vet jeg mangler.. kanskje jeg finner ut av det :)

 

Ellers så ble jeg ikke helt ferdig med oversikten over delene jeg mangler i dag, men jeg har bare 4-5 tegninger til og gå igjennom :D

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Awweeeeww, :love:

 

Har mye av det samme liggende på loftet hos gamlingene. Mangler alle esker, tegninger osv så har ikke peiling på hvor mye jeg faktisk har.

 

Tror jeg brukte halle barndommen min på disse, det og å svi pissemaur med lupe :p

Lenke til kommentar

Et hederlig prosjekt! Jeg har vært inne på tanken om å gjøre noe slikt selv - LEGO-samlingen er i glimrende forfatning - men jeg har mistet oversikt over alle de små settene mine (diverse biler og slikt). Har bare oversikt over de større greiene.

 

Husker jeg hadde for leeeenge siden en lego technic romskip/ubåt (2 ting, i en pakke) som jeg likte veldig godt, med motorer og bevegelig sattelit osv... Men mistet den en eller annen gang når vi flyttet.

 

Prøvde å google den men fant den ikke :S

Høres ut som 8480 - Space Shuttle ( http://brickset.com/detail/?Set=8480-1 ). Har et slik selv, bygde det opp for bare et par uker siden :D Meget bra Technic-sett.

Endret av Papirpose
Lenke til kommentar

Takk for positive tilbakemeldinger folkens :) Jeg husker å ha sett den 8480 i butikkene :p

 

Har foreløpig en liste på 124 deler jeg mangler. Skal få tatt de siste settene i kvell. Det tar jo litt tid, for jeg må jo late som at jeg bygger de, samtidig som jeg bruker fraværende tegneferdigheter til å tegne ned de jeg mangler :p

Lenke til kommentar

Vet dere om noen plasser det er mulig å kjøpe komplette 'gamle' sett fra 90-tallet billig?

 

Den eneste plassen jeg vet om er ebay.

 

Crap, jeg kastet nettopp en diger trekasse (1x1x0.5m) full med legoklosser. Har stått og samlet støv i 20 år. Synd jeg ikke har sett denne tråden før. Men jeg orket rett og slett bare ikke vaske tusenvis av klosser. De var begravd i støv. :(

 

KASTET??? Du skulle jo ha gitt de bort til noen barn du kjenner slik at legoen kunne leve videre!

 

Jeg har vasket mye av legoen min i vasken i det siste :p Har brukt mel-sil/sikt til å fiske de opp av vannet med :p

Lenke til kommentar

Crap, jeg kastet nettopp en diger trekasse (1x1x0.5m) full med legoklosser. Har stått og samlet støv i 20 år. Synd jeg ikke har sett denne tråden før. Men jeg orket rett og slett bare ikke vaske tusenvis av klosser. De var begravd i støv. :(

 

Huff... Jeg hadde betalt deg en grei sum for de klossene. Ungene trenger noen flere klosser å bygge med her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...