Gå til innhold

xibriz gone crazy. LEGO style!


xibriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul tråd. Ønsker flere kommer med sine byggverk. Husker togvognen fra første side godt, blir toget med og?

 

Jeg har toget og en bunke med skinner. Det blir satt opp på det dedikerte Lego-rommet når jeg har bygget ferdig :)

 

Jeg begynnte på ett ganske kult technic bygg i går, kommer bilder i kveld når jeg er ferdig :)

 

Ellers, så begynner jeg å bli ferdig. Jeg har bare 3-4 tegninger jeg ikke har begynt på, samt ett 10-talls bygg som er påbegynt. Regner med jeg har en oversikt over deler jeg mangler i neste uke, slik at jeg kan få alle byggene komplett :)

Lenke til kommentar

Dette var en usaklig kul tråd! Takk for at du gidder. :)

Nå fikk jeg lyst til å finne frem LEGO'en hjemme på gutterommet og bygge jeg og.

Har en del av de samme modellene som deg liggende et sted, syns å huske at jeg har et sånt westernfort også...

Lenke til kommentar

Jepp, det stemmer. Og jeg kastet det brettet med kodene for kort tid siden :( Kanskje man finner de på nett, og kanskje de funker hvis man printer de ut.

 

Anyway.. jeg er for skrøpelig til å sitte på gulvet i 4-5 timer i strekk :p

 

6285 - Black Seas Barracuda

post-69923-1273088249,0419_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tøft!

 

Hadde det ikke vært for at jeg bor på hybel, ville jeg sannsynligvis startet et tilsvarende prosjekt.

 

Gud, så mye LEGO jeg har liggende.. Jeg har mest middelalder-theme på min, da. Det var det jeg syntes var tøft.

 

Mangler antakelig altfor mange smådeler.. Er det dyrt å bestille løse deler?

Lenke til kommentar

På den offisielle lego-siden koster deler fra rundt 50 øre å oppover. Altså kan man få 150-200 deler for en hundrings. Jeg synes ikke det er så dyrt.

 

Begynte på en liste med deler jeg mangler før helgen, skal fortsette i dag tenker jeg. Helgen gikk til å mekke på bilen som fikk 6 toerfeil på EU-kontrollen :p Nå har jeg bare 1 igjen pga. manglet en.... del ;)

Lenke til kommentar

hehe nei, jeg liker å bygge/lage ting :) Sikkert derfor jeg jobber som programmerer :p

 

Jeg måtte skifte handbrekkwire på bilen i dag så jeg fikk ikke tid til å jobbe på delelisten til legoen. Forhåpentligvis får jeg den inn på etterkontroll i morgen, så da blir det litt tid til lego i morgen kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...