sigurd731 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Hei har problemer med prossesoren min,kjører 39 grader idle,men med engang jeg starter et spill som for eksempel aion skyter tempraturen opp i 90 grader så 100 etter 5 min slår pecen seg av hvordan skal jeg fixe?,dette er veldig plagsomt :/
sigurd731 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Skrevet 5. april 2010 Ee altså standar kjølingen skal jo holde greit ikke disse tempraturene uten OC engang
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Men den virker tydeligvis ikke som den skal. Du får nok ta en nærmere titt på om den sitter korrekt og om vifta spinner som den skal. Noe tyder på at vifta muligens ikke spinner opp skikkelig.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Det er neppe standardkjøleren som er problemet. Det er mer sannsylig en dårlig(skjev) montering av kjøler. Noe som slett ikke er uvanlig med push-pin til Intel-socket.
Kaymeerah Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Først, dette burde være i ett annet subforum enn "Hjelp til kjøp og salg av PC". Problemet du beskriver, høres ut som viften ikke kjører skikkelig, montert skikkelig eller at CPUen står skikkelig til.. sjekk dette.
sigurd731 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Skrevet 5. april 2010 TUSEN TAKK får hjelp skal kjøpe ny vifte nå og skal FÅ den til å sitte fast
Lnik Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Hvorfor har ingen nevnt kjølepasta? Hvis du har tatt ut vifta noen gang, må du bytte kjølepasta. Kan også hende at den ikke får orgentlig kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå