Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i en gutt men vet ikke åssen jeg skal si jeg vil ha et forhold med han


Gjest shack

Anbefalte innlegg

Gjest shack

Ehm sooo , første gangen jeg er på diskusjon.no .. og dette er weird fordi han jeg liker er her også .. men anyways on topic , Jeg liker en gutt ... (obviousley) , og .. om jeg ikke tar feil så har han fått små .. følelser .. for meg også :) har ikke snakket alt for mye sammen , men jeg vet noe er der . Snakket med han på telefonen i går , og han har den søteste latteren ever ! (on topic once again) ,, og nå sitter jeg her .. har vært åpenbar om at jeg liker han hele tiden .. ! men , jeg vet ikke åssen jeg skal .. liksom si at jeg vil ha et forhold med han. det føles liksom så rett . men jeg veit ikke enda om han tørr og ha et forhold , og om id et hele tatt jeg tørr og ha et forhold! begge har nettopp hatt et brudd så , timinga var jo veldig bra .. på en måte ingen av oss føler at vi savner de personene , og nå er det noe på gang mellom oss? .. jeg veit ikke (og om du som jeg tenker på leser dette) .. akk flaut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være forelsket er en fin ting.

 

Jeg vet nå ikke hvor lenge dere har kjent hverandre, men start i det små. Spør han om å finne på noe, se film eller noe. Og baang når tiden er inne så kliner du til!

 

Men allerførst må DU finne ut om DU vil ha et forhold med HAN. Leit å bli sammen og slå opp neste dag. Ikke noe kjekt for deg eller han.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...