Gå til innhold

Er på utkikk etter et bensinkort


Anbefalte innlegg

Er ute etter bensinkort, også er det jo helt håpløst å finne noe som passer perfekt. Har dog kommet ganske nærme, og det er et kort der jeg får rabatt på BÅDE bensin og klær (fantastisk).. 365 Privat heter det visst, Mastercard..

 

Hva tror dere? Vet at NAF kanskje har litt bedre rabatt på bensin, men med kleshandel og all ting tror jeg kanskje det lønner seg bedre i allefall for meg å få tak i dette her.. Noen med erfaringer? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjølv jobbet nokre år på bensinstasjon ved sidan av skulen.

 

Bensinkort alà Statoilkort gir deg eigentleg veldig lite rabatt per liter.

Det beste i forhold til rabatt på bensin vil nok vere NAF eller Coop kort. Både NAF og COOP kort gir 30 øre per liter. Som og er maksimal rabatten til eit statoilkort, men då skal du fylle veldig mykje før du kommer opp i samme rabatten.

 

Av NAF og COOP korta liker eg sjølv best COOP. Dette sidan ein med NAF kort får summen trekt direkte på bensinstasjonen, mens med COOP kort sparer ein beløpet. COOP kortet er gratis (er vel eit depositum, men det får ein jo tilbake), Og er berre å sveipe igjennom kvar gang ein er innom.

Betaler då med vanleg bankkort.

 

Har sjølv aldri vore eit fan av kredittkort. Det du ser på har feks 21,84% rente om du ikkje klare å betale ein månad. Er jo ganske kjipt.

Har jo sett fleire tilfelle der det "baller lett på seg".

 

Om du synes 365 kr per 10.000(!)i rabatt på kle er mykje, foreslår eg at du heller begynner å handle på salg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

365-kortet er supert!

Har brukt det en god stund nå.

 

Ikke bare klær og bensin, men også møbler.

Kommer godt med når du skal ha ny sofa..

 

I tillegg kan du bruke kortet som en vanlig nettbank, der du kan overføre penger til din vanlige konto.

 

Har heller aldri opplevd skjulte gebyrer.

Dyrt å ta ut penger i minibank, men det trenger du jo ikke hvis du overfører via nettbank.

Lenke til kommentar

365-kortet er supert!

...I tillegg kan du bruke kortet som en vanlig nettbank, der du kan overføre penger til din vanlige konto.

 

Har heller aldri opplevd skjulte gebyrer.

Dyrt å ta ut penger i minibank, men det trenger du jo ikke hvis du overfører via nettbank.

 

Men hvis du tar ut penger fra nettbanken, løper kredittkortrenten fra uttaksdato, selv om du betaler ved forfall. Og da er det ikke så billig....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er ute etter bensinkort, også er det jo helt håpløst å finne noe som passer perfekt. Har dog kommet ganske nærme, og det er et kort der jeg får rabatt på BÅDE bensin og klær (fantastisk).. 365 Privat heter det visst, Mastercard..

 

Hva tror dere? Vet at NAF kanskje har litt bedre rabatt på bensin, men med kleshandel og all ting tror jeg kanskje det lønner seg bedre i allefall for meg å få tak i dette her.. Noen med erfaringer? :hmm:

 

Hei!

 

Sjekk ut http://bensinkort.no. Der finner du alt du trenger å vite om bensinkort.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Benytter meg av Flexi Visa som bensinkort. Her får jeg 4% rabatt uansett hvilke kjede jeg fyller hos, syntes det er veldig greit å være uavhengig av kjede når man fyller. Vurderer dog å bytte til 365Privat da dette gir bedre rabatter om man er disiplinert å fyller hos en Esso-stasjon hver gang man fyller. NAF kortet hadde jo vært det beste, men gidder ikke melde meg inn i NAF for å få et bensinkort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De som er disiplinerte kan helt klart spare flere tusen på bruk av kredittkort. Men, det er alltid et men! Det er lett å se på kredittkort som "gratis penger", og da kan du lett ende opp som neste deltager i luksusfellen.

 

Alle kredittkort har ulike fordeler, så ved bruk av flere kredittkort kan du utnytte deg av alle. http://www.finanssans.no/kredittkortet viser hvilket kredittkort som er best på hva. Det er tydelig at det er stor konkurranse blant kredittkortleverandørene om å kapre kunder, og takk for det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...