Gå til innhold

Hasj og sesjon


Allstar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kom nettop hjem fra fjellet og finner et brev fra forsvaret vedrørende innkalling til sesjon. Jeg røyker hasj til tider og skal røyke 2 gram i morgen. Jeg skal inn om 29 dager altså 30 april. Hvis jeg ikke røyker etter i morgen tror du jeg har sjangse for å være clean? Hvor ofte og hvor mye apelsinjus må man eventuelt drikke? Jeg har lyst å bli med i hæren å dropper lett å røyke for den tiden jeg bruker i millitæret. Noen tips, eller fakta? alt er velkommen så lenge det er relatert og gir mening, trenger ikke nonsense fakta som ikke har noe med sprøsmålet mitt å gjøre.

 

Takk til alle som svarer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror desverre de tester slikt, min mor er helsesøster og hun mener det er rutine nå. Har røykt 5gram i vinterferien + rundt 5 gram i påsken. Røykte mye før men har kult an litt. Er litt kjipt å ha kjøpt 2 gram med standard + for så å la det råttne eller kaste det. Noen som konktret tror det vil gå å røyke i morgen og så etter 28 dager som da blir sesjons dagen, at det er ute av kroppen? om jeg eventuelt fyrer på med jus eller eventuelt c24 kur eller hva det nå heter.

 

Takk for alle svar hittil :)

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp vært på sesjon og kan bekrefte at de ikke sjekker det der og da. Men de sjekker det hvis du blir tatt inn i Forsvaret, så det er best å være ærlig på egenerklæringen om helse.

 

Som jeg trodde, slikt sjekker de ikke før innrykk.

Lenke til kommentar

Enkeltes veier kan være uransaklige. :) Det kan være snakk om ressurser og ork.. Ikke vet jeg, men at to mennesker har vært på sesjon uten å bli testet behøver ikke å bevise noe.

 

Når det er sagt, har jeg heller aldri hørt om at noen blir testet på sesjonen.

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Jeg har erfart å bli tatt med hasj og fikk ingenting på rullebladet.

 

Ved mitt eget innrykk for nesten ti år siden, var jeg så lur å svare "ja" på spørsmålet om jeg hadde brukt narkotika før. Dette resulterte i urinprøve da, og et par ganger i løpet av året. Den første "etterkontrollen" ble akkompagnert med et intervju av Narko-Nord..

 

De fikk aldri noen bevis mot meg selv om jeg røyka noen ganger på perm, så hva som skjer hvis de påviser bruk av cannabis, vet ikke jeg. Men man kan vel tro at det blir sett ned på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...