Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Euklid - En nat i længst forsvundne tider


Anbefalte innlegg

Først et stort pluss i margen for litterære sitat og henvisninger.

 

Det første bildet er kanskje det jeg liker best føreløpig. Skisporene fører innover i landskapet før de brått blir borte i tåka bokstavlig talt. Hvalfangeren likte jeg også. Vannet i glasset ved NG ser udrikkelig ut, eller kanskje det ikke er vann...

Interessante faksimiler fra krigens dager. Det flommer jo over av gamle opptak på TV'en for tiden også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne måneden hadde jeg egentlig litt ambisjoner om å gjøre en innsats. Jeg er ganske fornøyd med første bilde, såder siden –- og så gikk det rakt ned i kollaps; tirsdagens bilde er ganske selvforklarende, hvis jeg får ånden over meg gir jeg det et nytt forsøk i løpet av helgen.

 

11. April -- Guanofabrikken

4525922077_89abeae220_o.jpg

flickr

«Den uunngåelige: Guanofabrikken. Dødens tempel. Transtanken skar en imøte. Jo nærmere man kom, jo vanskelige var det å trekke pusten. De hvite forhøyningene var hvalkroppene som vi hadde slept hele veien fra fangstfeltet. Tredve meter lange.»

 

13. April -- På fabrikken

4525922803_d1105d6753_o.jpg

flickr

«På fabrikken gjaldt det ikke å falle. Da var man fortapt.»

Lenke til kommentar

11. April -- Guanofabrikken

? Er det langt til nærmeste fuglefjell? Hvis man må produsere guano på fabrikk, må det være dårlige tider.

 

"På fabrikken": Ganske selvforklarende ja. Cosylan har den fordelen at det har en virkning i hvert fall. Men man blir en smule svimete av for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...