Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ann å kjøra nesten passiv maskin med ekstern radiator? :D Hadde kanskje vært moro å bygge sjølv.

Er ikke mye luftflyt du trenger om du kan sette radiator(ene) i vinduskarmen.

En slik med 3x360 radiator med egen psu(holder med en litt kraftig 12V lader) til viftene.

post-152551-0-60505300-1324942162_thumb.jpg

Den står på bordet nærmest viduet i dette bildet.

post-152551-0-45402600-1324942381_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Herre til styr det er med dei pcene dine der. :p Kva kabinetter er det egentlig der under? Minner om ein HAF X mht døra, men får ikkje det til å stemma heller. :p

Litt styr blir det med foldingparken :p

Kabinettene under bordet er Xigmatek Elysium Big Tower og Lian Li PC343.

Skrevet

Xigmatek Elysium? Trudde det var større. :O Korleis er det å jobba i? :p

Det var overraskende lett å jobbe i faktisk, som du ser så sitter det ett SR-2 hovedkort i det og det er ikke mange kabinett som har så god plass rundt ett kort i HPTX format. Fikk faktisk plass til en Monsta Lite radiator(3x140mm) med push/pull vifter inne i kabinettet i tillegg.

Skrevet

Er det plass til en 360-radiator med litt tykkelse i fronten der Minhund? Jeg skulle hatt et kabinett med plass til to interne 360-radiatorer, helst på 50-60mm og jeg tror Elysium er en egnet kandidat?

Skrevet

Er det plass til en 360-radiator med litt tykkelse i fronten der Minhund? Jeg skulle hatt et kabinett med plass til to interne 360-radiatorer, helst på 50-60mm og jeg tror Elysium er en egnet kandidat?

Uten å ha testet så vil jeg tro at det er plass til en 360 i front ja.

Skrevet

Hmm, er det nokon spesielt gode kabinetter for vannkjøling egentlig?

Lian Li PC343, Corsair 800D og Xigmatek Elysium er bra eller så har du LittleDevil kabinettene som du ser her Link men der er dyre,.

Skrevet (endret)

Spm. blir jo hvor mye vannkjøling du vil ha inn i kabinettet? 360 radiator eller 240?

Hva skal kjøles? CPU? GPU(er)? Skal noe klokkes evt hvor mye?

Endret av minhund
Skrevet (endret)

Håper på å få inn ein 400+200 i beste tilfellet, men då må eg vel hamre sammen noko sjølve ser det ut til... :D

...Nei, ikkje nokon spesiell grunn. Bare syns ideen om tre 200mm vifter i systemet er ein deilig tanke. :tease:

Endret av Drunkenvalley
Skrevet

Trur faktiskt eg kan modda begge deler sammen i mitt Level 10 GT tårn.

Toppen har i utgangspunkt nok plass til ein 400, men dremelen må vel fram for å få det til. Om det også er mulig kan eg jo også bytta døra å heller plassere ein 200 eller større mot bunnen.

Mykje arbeid blir det derimot nok same kva eg gjer... :D

Skrevet (endret)

Fikk 2 stk nye CPU-blokker av type Swiftech Apogee HD Limited Edition(24K Gold Plated) i dag, kun 300 produsert og alle er nummerert. Jeg har nr. 006 og 007.:w00t:

post-152551-0-31621900-1325091186_thumb.jpgpost-152551-0-34890400-1325091201_thumb.jpg

De passer selsagt til sokkel LGA2011 i tillegg til 1366 og 1155.

Endret av minhund
Skrevet (endret)

Kor måtte du bestilla då da? :p

Også kan eg ikkje la være å plystra James Bond musikken nå... :whistle:

James Bond var det første jeg tenkte på også når jeg så nummerne :p

Har bestillt de fra FrozenCPU, var kun 3 butikker som fikk de.

Endret av minhund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...