Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Moa med en god sjanse. Har en følelse av at han scorer snart. Hæhæ, nesten ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Den gleden varte i akkurat 3 minutter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Mkay, det er den dagen ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Herregud, nå gidder jeg ikke mere. Fyfaen, vi presterer som noen små drittunger. Jeg er så jævla lei av å ha urutinerte spillere på laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Skjer med Kleiven da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Han er sikkert dopa.... Viser det seg for at det der var straffe så kapper jeg av ballene til Helgerud. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Han er sikkert dopa.... Viser det seg for at det der var straffe så kapper jeg av ballene til Helgerud. Du slipper å kappe av ballene til Helgerud... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Vel, han blir jo klart holdt og om man skal følge regelverket er det straffe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Vel, han blir jo klart holdt og om man skal følge regelverket er det straffe. Spiller ingen rolle.... Start overkjører uansett 4-1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Jævla drittkeeper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Flaut av VIF, selv om det er på bortebane. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Enga blir jo voldtatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Målrik kamp, gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Og mål igjen. Skjer da!? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Vel, han blir jo klart holdt og om man skal følge regelverket er det straffe. Spiller ingen rolle.... Start overkjører uansett 4-1 Spiller ingen rolle? Altså, en straffe kan avgjøre mye. Se, der fikk vi scoring så EID Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Haha, for en kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå