Gå til innhold

Kamptråd - Start vs Vålerenga


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig at vi ikke greier poeng, men man får trøste seg med at vi etter sigende spilte rimelig bra på slutten. :)

Vi spilte ikke rimelig bra, vi var altfor passive og det er altfor mange urutinerte spillere på laget. Dette går til helvette i år også, få vekk alle disse ungguttene som ikke eier rutine, Fellah og Singh blant annet!

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra Sør Arena... Utrolig skuffende ressultat :(

Vi var klart best etter Start's 4-1 mål, og burde ha klart poeng! Hirschfeldt holdt oss fast i kampen i første, men etter vi utliknet var gutta som paralysert frem til 4-1!

 

Du mener ikke at dere virkelig fortjente poeng? Etter alle sjansene vi hadde, var jo nærmest enveiskjøring i 1. omgang, vi burde ledet med minst 3 til pause...

Lenke til kommentar

Altså, sånn vi spilte i 2.omg så fortjente vi et poeng jo. Når det sto 1-1 så var jeg ganske sikker på at vi skulle snu det, men så fikk vi et baklengs tidlig etter scoringen og da rant det inn. Deretter hevdet vi oss kraftig og vi viser utrolig god moral som greier å score to til ganske tidlig. Hadde Berre scoret på den siste der også hadde vi vunnet garantert vil jeg si.

Bittert tap, men dette tror jeg vi kommer til å lære av framover.

 

Bolanos så du jo ikke mye til i kampen utenom scoringen. Er det en ting han bør øve på så er det pasninger og crossere. Dessverre så skjøt han som en hest på det frisparket, men jeg tror den var innom en på veien (Shelton). Korrekt meg om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...