Gå til innhold

Tidenes kraftigste Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er så deilig! HTC gjør mye riktig i disse dager. Denne kommer ikke før sommeren, noe iPhone 4 også gjør, så da skal vi se hva jeg ender opp med.

Skrevet (endret)

Sikker?

Update:

"Access to Sprint’s high speed WiMax is the plus point of the device. However, it can operate in normal 3G and 2G GSM network."

Kilde: MobiClue

Endret av Steffen Moss
Skrevet

Sikker?

Update:

"Access to Sprint’s high speed WiMax is the plus point of the device. However, it can operate in normal 3G and 2G GSM network."

Kilde: MobiClue

Vet da f...

De fleste steder jeg har lest referer til den som CDMA-only :hmm:

Får vel vente å se om det blir wikified ;)

Skrevet

Denne SKAL jeg ha.

Elsket min HTC Hero, men ble kvitt den pga. var litt treg, og kanskje litt liten skjerm.

Dessuten selger jeg nå min HTC HD2 da windowsmobile rett og slett ødlegger den flotte telefonen HTC har laget.

Kommer sikkert en android portering til HD2, men denne telefonen har jo 8mpx kamera, hd video osv.

Får bruke min kjedelige iphone fram til sommeren da.

Skrevet (endret)

Jeg kikka på HTC HD2 på Elkjøp en dag, og må si at den er nesten FOR svær. Føles liksom mer som en PDA og ikke mobiltelefon. 3.7" skjerm er mer passe da.

Endret av Betroz
Skrevet

Ikke særlig profesjonelt av Amobil å ikke få enheter riktige. "512 mb RAM", står det i artikkelen. 512 millibit kan ikke brukes til så mye :p . Det er 8 milliarder ganger feil.

Skrevet

jeg blir bare mere og mere skeptisk til google's tjenester. de tjener så utrolig mye cash på målrettet reklame. er dette et nytt verktøy for å overvåke hva du kan være interisert i, og finne målrettet reklame for nettopp deg?

en ting er ivertfall sikkert. jeg kommer ikke til å kjøpe en android device.

Skrevet

I want one! :ph34r:

Nå angrer jeg på at jeg kjøpte Nexus One :(

Kunne lett ha overlevt med en gammel Nokia og en iPod Touch frem til sommeren for denne her :ermm:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...