Gå til innhold

Brann, Rosenborg og Vålerenga med egne forum


Anbefalte innlegg

Arsenal, Chelsea, Liverpool og Manchester United har alt fått det, nå følger tre norske lag etter og får egen forumdel hos oss. Vi håper dette faller i smak og selvfølgelig også at flere lag etterhvert følger etter, det avgjøres som alltid av aktiviteten.

 

Her finner dere forumene, i det som enkelte av oss kanskje håper blir rekkefølgen på tabellen også....:

 

Brann

Rosenborg

Vålerenga

 

For fans, spre ordet og se hvordan man har fått det til i de andre klubblag-forumene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å øke interessen vel.

 

Off-topic: Det at man ikke kan legge til kategorier i "mine innlegg" ødelegger ganske mye. For med en gang man har de viktigste trådene i "mine innlegg", så gidder man aldri å sjekke ut kategorien lenger. Dermed blir nye tråder bare liggende rundt, uten at så mange faktisk besøker dem. Sikter til den annonseringen om at man burde lage kamptråder i kategorien "norsk fotball". Siden man har de generelle trådene i "mine innlegg" hadde ingen brydd seg om kamptrådene uansett. Vet ikke hvorfor jeg tar det her, men det er en negativ funksjon ved å bruke "mine innlegg", og det får mye av debatten til å stoppe opp.

Lenke til kommentar

Inntil videre kan det være en ide å abonnere på nye tråder i sine favoritt-kategorier. Kan jo også være en ide å ha en fane under "mine innlegg" som lister opp treff i kategorier man abonnerer på. En slags "mine kategorier".

 

Når det kommer til spørsmålet om hvorfor, så er det fordi det er ansett som trafikk nok til det og det har økte aktiviteten i de forumene det er prøvd i. Dette har med at fremfor å ha 200 emner i en tråd, uoversiktlig og gjemt bort, vil dedikerte tråder både gi flere lesere, mer oversikt og forhåpentligvis også litt mer aktivitet. Som oppslagsverk fungerer dermed forumet bedre.

 

Vi oppretter (og fjerner) kategorier i henhold til postemønsteret til brukerne. Det er altså brukernes fremferd som er mest avgjørende, her er det sterke tall som tilsier at det kan bli en suksess. Noe vi jo håper på :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...