Gå til innhold

Norsk sniper clan. PS3


AndyBay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare deg. De er nøyaktig like på alle måter når det kommer til avstand, sikting og kraft. Eneste er at Intervention har mere "sway" noe som gjør den dårligere til ting som quickscoping.

 

Barret skyter i tillegg raskere og har flere kuler.

Derfor er er Barret en sniper for de som trenger mer en ett skudd på å drepe. :)

Lenke til kommentar

Det er bare deg. De er nøyaktig like på alle måter når det kommer til avstand, sikting og kraft. Eneste er at Intervention har mere "sway" noe som gjør den dårligere til ting som quickscoping.

 

Barret skyter i tillegg raskere og har flere kuler.

Derfor er er Barret en sniper for de som trenger mer en ett skudd på å drepe. :)

 

Så de som skyter på et skudd. Mister aldri?

Lenke til kommentar

Det er bare deg. De er nøyaktig like på alle måter når det kommer til avstand, sikting og kraft. Eneste er at Intervention har mere "sway" noe som gjør den dårligere til ting som quickscoping.

 

Barret skyter i tillegg raskere og har flere kuler.

Jeg er langtfra sikker på om de er det. Jeg får langt flere headshots med intervention kontra Barrett.På forrige prestige gjorde jeg en test. Jeg nådde red tiger på ca 750 kills med Intervention, mens jeg måtte ha over 1000 kills med Barretten. Det samme ser ut til å gjelde på prestigen jeg er på nå. Det Barretten vinner på er raskere scoping, større magasin og semi auto.

Sway har ingenting å si når du quickscoper.

Lenke til kommentar

Nei, så og si ikke, men til vanlig sniping har det litt å si. Skjønner ikke logikken til Zebramaskin. Kommer ofte flere fiender samtidig på skjermen, og da lønner det seg med barret siden den skyter raskere. 1on1 ser jeg poenget ditt, men du treffer vel ikke alltid på første skudd perfekt?

Lenke til kommentar

Nei, så og si ikke, men til vanlig sniping har det litt å si. Skjønner ikke logikken til Zebramaskin. Kommer ofte flere fiender samtidig på skjermen, og da lønner det seg med barret siden den skyter raskere. 1on1 ser jeg poenget ditt, men du treffer vel ikke alltid på første skudd perfekt?

Jeg er enig med at Barret er bedre en Intervension, og de som bruker den blir derfor noobs i mine øyne. Vanskeligere å ta ned 3 fiender på rad med en Intervension enn med en Barret.

Lenke til kommentar

Så man bruker et dårligere våpen bare fordi det får man selv til å virke bedre? Skal jeg putte ACOG på en mp5 fordi det ser kult ut?

 

Jeg foretrekker det mest effektive og det som gir meg flest kills, ikke hva som ser tøffest ut eller skrever mest "skill".

Lenke til kommentar

Så man bruker et dårligere våpen bare fordi det får man selv til å virke bedre?

Ja. Og uten den tankegangen så hadde hele MW2 communityet løpt rundt med ACR, G18 Akimbo, noobtubes, you name it. Hadde det vært så gøy da?

Nei, men å stemple alle som bruker Barret som noobs blir for dumt. Det bidrar jo til at folk velger intervention fordi de tror den er bedre, og det blir feil. Er ikke alle som syntes den er så kul som du gjør.

 

Det er ikke alle som gidder å bruke tid på internett for å lese våpen stats og diskutere med andre interesserte. Disse finner man i public games, og det er de som putter FMJ på en p90, eller Hardline på intervention.

 

For de som vil spille litt mer seriøst, (kompetitivt osv.) og som er interessert i hva som faktisk er objektivt best har jeg min anbefaling ihvertfall.

 

G18 er våpen som krever en viss strategi som ikke lønner seg på lang sikt, ACR fungerer dårlig på korte avstander og noobtubes er dårlig uten Danger Close, noe som gjør våpenet du bruker dårligere fordi du mister stopping power.

 

Alt er relativt.

 

Men føler dette blir mye off topic. Mer klansnakk ;)

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...