Gå til innhold

Norsk sniper clan. PS3


AndyBay

Anbefalte innlegg

Er med eg og, men hva er tingen? Har bare spilt free for all rust "Intervention Quickscope"

i heile dag med folk som eg trur er med i SoN. Spilte med andybuy så var det mange som joina. Er tingen med dinna klanen og øve? Quickscope Øving? Men vist det er det så kan eg ivertfall eg sette opp privat match. Men hadde vore fett og fått med 6 MAN S'nD.

Add Meg, PSN: Cup-Cakez

Men game kl 5 I mårra? Altså onsdag.. Hadde våre kjekt om alle som blir med og game har mic!

Foresten laga ei heimeside? Såg at det var snakk om det ^^

 

KEEP IT REAL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går når vi spilte så inviterte eg noen kompiser men så beggynte di selfølgelig og kødde seg me RPG -.- Så da enda eg gamen flere ganger for og slette og prøve og få vekk dei som ikke bruker sniper.

Har nå sletta og blokka dei som kann finne på noe sånt så det kommer ikke til og skje igjenn : )

Er klar til og game 4 - hall 5 ^^

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar

Uansett, dei spilla bare mosh pit, spørte om vi kunne spille SnD eller privat match ellerno. Men dei er vist bare keen på mosh pit å det misslika eg, kan ikkje noke for det.

Men har meir lyst og vere med i en skikkeleg sniper clan.

 

Du må no høyre etter da. Me kan gjerne spele Demolition, Sabotage, Domination etc.. Men du, og eg av og til vil spele SnD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...