Gå til innhold

Betal for å spille med jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, flott måte å betale penger for å spille som en LUUSER... Herregud, som om jeg skulle ha betalt ei dame for å gjøre noe gøy med meg. Trodde det var noe sånn eskorte ting? ;) Men men, god måte for LUUSERE å "imponere" ei dame ved å vise hvor overlegne de er i ett spill, hahaha :p

Lenke til kommentar

Dette her må da være ein spøk, er virkelig folk så desperate? Det er jo ikkje verre en å finne seg ei jente du liker på byn. Med litt tur blir det litt kjøtt rundt kølla og, og det er noe annet en å betale ein liten formue for å spille med ei "jente" i eit teit spill :p.

Lenke til kommentar

Denne ideen var ikke så dum nei. Nok av folk der ute som er villige til å betale for dette.

 

Sikkert mange som kommer til å teste det ut etter all gratis reklamen de får. Fjortiser og slikt.

 

Ser for meg at det er mange som "trenger" det, men selvsagt så er det nok av slibrige late folk som benytter denne tjenesten. Med folk som "trenger" det så tenker jeg i hovedsak på de som av fysiske årsaker har problemer med sosial-livet. Ikke bare bare for en lam person å hooke opp med en dame etter en fuktig kveld på byen. Ikke glem alle eskimoene heller!

 

Og til alle dere som tror dere bare kan ha et bilde av en dame.. Latterlig.

Dere tror vel ikke at voice og/eller webcam er et krav fra alle de som benytter seg av tjenesten? Man kjøper ikke en eskorte for at hun skal ha på seg burka og holde kjeft.

Endret av electron84
Lenke til kommentar

herregud-- :roll: --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig :(

bare forde dama di er ellendig betyr ikke det at resten av jentene er ellendige :roll:

 

eh...spiller ingen rolle hvor gode de er, tragisk å betale for å spille med dem, ...og hun har blitt litt bedre nå (har øvd bak ryggen min :p, helt sant)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...