Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker fint for meg, det skal sies at jeg har 2.3.3 originalt fra Samsung.

Har også bare fått bank-id til å fungere sporadisk etter at jeg oppgraderte til ICS (Elite) - vanskelig å si hva det er - trodde muligens det er fordi de er rootet, men vet ikke om det har noe å si.

Takk for tilbakemelding. Virker nok som flashing/rooting har noe å si da. Rooting vil jeg vel tro er synderen her, men det er ikke godt å si.

noen som vet ka tid 2,3,6 stock kommer fra samsung til norden

Noen flere offisielle oppgraderinger kommer nok ikke til denne telefonen.
Lenke til kommentar

Hei. Jeg tenkte jeg skulle oppdatere damas Galaxy s. Laster ned den nyeste kies og kobler til, men der står det at vi har nyeste fastwaren. Vi har 2.3.3 kjerneversjon 2.6.35.7 gingerbread xwjvh. Er dette virkelig den nyeste? Er jo år og dag siden denne kom. Kan noen hjelpe. Er ikke interessert i å roote.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppsto et lite problem da jeg skulle flashe tilbake til stock, gjort det før så gikk litt raskt for seg og koblet telefonen til og klikket start på ODIN, men så koblet mobilen seg fra og til igjen av seg selv i løpet av noen sekunder. Altså kabelen sto i hele tiden, men den "falt" vekk fra min datamaskin og dukket raskt opp igjen.

 

Dette var i hvertfall nok til å rote det litt til for meg.

 

Telefonen går ikke i recovery mode, eller vil ikke slås på, Da dukker bare opp iconet med at den skal kobles til datamaskinen. MEN den går i download mode, hvertfall delvis i og med at den ikke dukker opp i ODIN, explorer osv.

 

Hva kan gjøres for dette? Må jeg bruke JIG? Vil JIG hjelpe? For den går jo i download mode, men dukker ikke opp på PCen.

 

Er ikke så lysten på å kjøpe jig da det tar tid og har ikke tid til å lage selv før jeg reiser heller, så hadde vært fint med noen andre metoder!

 

EDIT:

Når jeg kobler den til kommer det bare opp; "USB not recogiized" og Unknown decive i enhetsbehandling.

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...