Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Oppdaterte via Kies nå, men etter at mobilen restartet seg selv når oppdateringen var ferdig så vil den ikke skru seg på. "Galaxy S" logoen som kommer ved oppstart lyser i typ 30sek før den slår seg av og på igjen, og repeterer det hele.

 

Prøvde å ta batteriet ut og inn da det ikke går ann å stoppe den syklusen ved å slå den av, men det samme skjer med en gang jeg prøver å slå den på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaterte via Kies nå, men etter at mobilen restartet seg selv når oppdateringen var ferdig så vil den ikke skru seg på. "Galaxy S" logoen som kommer ved oppstart lyser i typ 30sek før den slår seg av og på igjen, og repeterer det hele.

 

Prøvde å ta batteriet ut og inn da det ikke går ann å stoppe den syklusen ved å slå den av, men det samme skjer med en gang jeg prøver å slå den på.

Har du forsøkt med volum opp, home og power on? da kan du flushe cache for å se om det hjelper i første omgang..

Lenke til kommentar

prøvde det nå, uten noe resultat.

Prøv å koble til Kies i download mode? Mener å ha lest om folk som har fått Kies til å fullføre oppgraderinger som har feilet, ved å gjøre dette. Jeg bruker aldri Kies selv, så jeg har ikke førstehåndserfaring.

 

 

Om dette ikke skulle ha noe for seg, bør du muligens lese deg opp på flashing via Odin.

Endret av kjibba
Lenke til kommentar

Hvis jeg prøver å koble den til PC eller lader i avslått modus så kommer batteri-lade tegnet opp, men det ser ut som at den henger seg opp med en gang.

 

Hvordan får jeg den i Download mode?

 

Volum ned - Home - Power

 

Edit:

 

Volum opp - Home - Power er recovery mode.

Endret av kjibba
Lenke til kommentar

 

Jeg forsøker som dere beskriver, men Odin stopper på "factoryfs.rfs". Bruker Odin 1.3 og har Windows 7 (x64)

 

Kjører som administrator og har forsøkt kompabilitetsmodus for XP uten at det hjelper. :cry:

 

Skal prøve en annen pc/kabel senere i dag, men kom gjerne med tips for hvordan jeg skal komme ut av dette!! :hmm:

 

Så lenge jeg kommer i downloadmodus, så er det i hvert fall håp.

 

 

 

 

Suksess!!! :new_woot:

 

Fungerte gull med en annen pc + kabel!

 

Alt er bevart, bortsett fra homescreens som må settes opp på nytt.

 

Helgen er reddet og kanskje blir det noe på dama i natt! :roll:

 

 

 

Lenke til kommentar

Oppdaterte via Kies nå, men etter at mobilen restartet seg selv når oppdateringen var ferdig så vil den ikke skru seg på. "Galaxy S" logoen som kommer ved oppstart lyser i typ 30sek før den slår seg av og på igjen, og repeterer det hele.

 

Prøvde å ta batteriet ut og inn da det ikke går ann å stoppe den syklusen ved å slå den av, men det samme skjer med en gang jeg prøver å slå den på.

 

Våknet i dag til samme problem, etter å ha oppdatert en gang forrige uke. Løste det ved å ta factory reset fra recovery mode, men jeg mistet jo så klart alle filene mine på det interne minnekortet. Fra nå av blir det lagring på det eksterne. På min telefon er jeg nødt til å holde inne volume up + home + på/av. Det er likegyldig om mobilen er påslått eller ikke. Den restarter, og når logoen vises kan jeg slippe og komme inn i recovery mode. Trengte litt trening for å få det til.

Lenke til kommentar

Hei!

Ser i denne tråden at det er diverse problemer med SGS, men at de fleste virker rimelig fornøyd.

 

Tele2 har nå tilbud på SGS til kr 1,- (2869,- i løpet av 1 år med abb.), og jeg lurer derfor på om dere vil anbefale meg å kjøpe den, eller kjøpe en annen telefon. Prisen er jo rimelig bra, og skjermen er ikke altfor stor (orker ikke 4.3". Det blir for stort for lomma).

Lenke til kommentar

Hei!

Ser i denne tråden at det er diverse problemer med SGS, men at de fleste virker rimelig fornøyd.

 

Tele2 har nå tilbud på SGS til kr 1,- (2869,- i løpet av 1 år med abb.), og jeg lurer derfor på om dere vil anbefale meg å kjøpe den, eller kjøpe en annen telefon. Prisen er jo rimelig bra, og skjermen er ikke altfor stor (orker ikke 4.3". Det blir for stort for lomma).

Kan anbefale den på det varmeste. Knallbra skjerm. Bare oppdater den til 2.2.1, så blir den superrask.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at vi fikk 2.2.1 har jeg ingen problemer med å anbefale SGS. Den er er vel på mange måter blitt ett røverkjøp siden den har gått ned "litt" i pris siden den var helt ny. Tviler vel på at du får en bedre telefon til 2869,- akkurat nå. Ligger vel på 3300-3600 for telefon uten abb, og det også er jo en kjempepris, er ihvertfall betydelig mindre enn jeg kjøpte den for i august :)

Lenke til kommentar

Har litt problemer med Market på web etter oppdatering av mobilen til 2.2.1

 

Installerer jeg fra web-market så kommer ikke appen til telefonen i det hele tatt, eller det tar veldig lang tid.

 

Enkelte programmer vil ikke la seg installere som om telefonen ikke støttes. F.eks. Need for Speed Shift. På web-market kommer den opp med krav om Android 1.6, angitt utvikler EA Inc., men lar seg ikke installere. Går jeg inn på market fra telefonen kommer den opp med angitt utvikler EA. Inc. Nederland, og lar seg installere.

 

Kan det ha blitt noe krøll med regionidentifikasjon elns? Telefonen er oppdatert med offisiell firmware via KIES, og rootet.

Lenke til kommentar

Hei!

Ser i denne tråden at det er diverse problemer med SGS, men at de fleste virker rimelig fornøyd.

 

Tele2 har nå tilbud på SGS til kr 1,- (2869,- i løpet av 1 år med abb.), og jeg lurer derfor på om dere vil anbefale meg å kjøpe den, eller kjøpe en annen telefon. Prisen er jo rimelig bra, og skjermen er ikke altfor stor (orker ikke 4.3". Det blir for stort for lomma).

Har vært litt problemer underveis med lagg, men nå er alt i skjønneste orden og er pr dags dato verdens beste mobiltelefon!

 

Edit: Kan legge til at jeg også har testet LG Optimus x2, som jeg anser som den største utfordreren foreløpig. Den er jo også nyere og har tunge specs, men sammenlignet med brukeropplevelsen jeg har med Galaxy S, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffet over LG's nye flaggskip.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...