Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, mistet 3 button combo når jeg flashet inn den... Kjapp link på hvordan få tilbake?

Godt mulig du må vente til samsung slipper kildekoden. Det er ny bootloader på 2.3, og jeg tipper det er den som har avlivet 3bc.

 

 

Alternativt kan du legge inn en av appsene som gir deg reboot into recovery fra meny. Trengs gjerne root for å kjøre dem, men såvidt jeg har forstått finnes allerede cf-root som funker på 2.3, iallefall skal den funke på JV1.

Lenke til kommentar

Hmm, mistet 3 button combo når jeg flashet inn den... Kjapp link på hvordan få tilbake?

Godt mulig du må vente til samsung slipper kildekoden. Det er ny bootloader på 2.3, og jeg tipper det er den som har avlivet 3bc.

 

 

Alternativt kan du legge inn en av appsene som gir deg reboot into recovery fra meny. Trengs gjerne root for å kjøre dem, men såvidt jeg har forstått finnes allerede cf-root som funker på 2.3, iallefall skal den funke på JV1.

 

Fikk ordna det, er tilbake på backupen min av Darkys nå, måtte bare flashe inn ny kernel (speedmod)

Lenke til kommentar

Dersom man har flashet telefonen(kitchenrom) hvordan kan man gå tilbake til stock Samsung rom slik at man kan benytte Kies for fremtidig oppdateringer? Kan man kjøre factory reset på telefonen eller må man gå via feks. Odin?

 

Takker for svar

Du kan enten flashe via Odin, eller bruke Kies Registry Hack.

Lenke til kommentar

Hmm, mistet 3 button combo når jeg flashet inn den... Kjapp link på hvordan få tilbake?

Godt mulig du må vente til samsung slipper kildekoden. Det er ny bootloader på 2.3, og jeg tipper det er den som har avlivet 3bc.

 

 

Alternativt kan du legge inn en av appsene som gir deg reboot into recovery fra meny. Trengs gjerne root for å kjøre dem, men såvidt jeg har forstått finnes allerede cf-root som funker på 2.3, iallefall skal den funke på JV1.

 

Fikk ordna det, er tilbake på backupen min av Darkys nå, måtte bare flashe inn ny kernel (speedmod)

Misted root, og 3-button..kan du forklare hvordan dette fikses..flashet 2.3.3 fra samfirmware.com

Lenke til kommentar

Vel jeg hadde ikke mistet 3button, men jeg kom ikke inn i recovery. Download mode fungerte, så jeg koblet den til Odin og flashet speedmod kernelen inn, da fungerte recovery.

Jeg kom inn download via adb reboot, flashet js8, men tlf bricket..flashet 2.3.3, og tlf starter, men 3 button og root borte. Noen forslag til på hva jeg kan gjøre? Vil tilbake til doc Romkitchen..

Lenke til kommentar

Kies er ikke greit for meg.

Nå har jeg forsøkt å oppgradere telefonen fra 2.2 med Kies på både en windows XP-maskin, en Vista-maskin og min nyeste pc med win7 64 bit. Vista-maskinen og Win7-maskinen får ikke kontakt med mobilen annet enn som masselager-enhet. XP-maskina får kontakt, og jeg setter igang med oppgradering. Men etter en stund får jeg beskjed om at kontakten med mobilen er brutt, og prosessen stanses.

 

Jeg har Baseband version I9000XXJPP

 

Har du nyeste Kies?

Bruker du USB 2 (som regel er portene på fremsiden ikke det)?

Har du satt tlf til å velge tilkoblingstype ved kobling av kabel slik at du kan velge Kies?

 

Ja, jeg bruker Kies versjon 2.0.0.11032_12.

 

Jeg bruker en USB 2-port på baksiden av min stasjonære. Laptopene med vista og XP regner jeg også med har USB 2-porter.

 

Ja, jeg velger Kies-tilkobling når jeg kobler mobilen til PCen.

 

Kies er ingen slager her i heimen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...