Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke alle spm og svar angående abonnement, tilbud, priser og lignende, legges innunder "Mobiloperatører og tjenester".

Jeg er nok ikke alene om å gå avsindig lei alt snakket om det.

 

Denne tråden skal være om SELVE MOBILEN og dens FUNKSJONER.

 

Jeg forstår at mange har spm og lurer på hvor det lønner seg å bestille fra osv. Men benytt da et annet forum :)

 

mmKay?? :)

Lenke til kommentar

Kan ikke alle spm og svar angående abonnement, tilbud, priser og lignende, legges innunder "Mobiloperatører og tjenester".

Jeg er nok ikke alene om å gå avsindig lei alt snakket om det.

 

Denne tråden skal være om SELVE MOBILEN og dens FUNKSJONER.

 

Jeg forstår at mange har spm og lurer på hvor det lønner seg å bestille fra osv. Men benytt da et annet forum :)

 

mmKay?? :)

 

Enig.

Lenke til kommentar

Hei folkens,

 

Lurer på en ting: jeg jobber som journalist og denne telefonen er sammen med iPhone 4 en het kandidat til å bli standard reportertelefon i min bedrift.

 

Noen som vet om det finnes en applikasjon som på enkel måte (helst så enkel at utekniske ikke-nerder lett kan skjønne det) sender bilder og video til en ftp-server?

 

Aller helst burde en slik applikasjon kunne være integrert i kameraapplikasjonen på en eller annen måte, slik at man bare kan trykke på en knapp "send til ftp" eller noe...

 

Finnes dette?

 

Hilsen Thorstein K

Endret av tkorsvold
Lenke til kommentar

får heller ikke koblet meg på kies.noen sier at kies ikke støtter 64 bits os,stemmer det?

 

 

1) Plutselig funket det en gang... men nå går det ikke igjen. Virker som man må reboote noen ganger.

 

2) Da jeg kom inn sjekket jeg at jeg hadde phone:jf3 software og at ingen nyere var oppdatert. Ser at en kan få andre (nyere???) versjoner på uoffesielle sider. Hvorfor ligger ikke disse nyere versjonen tilgjengelig på Kies hvis de allerede finnes?

 

3) Opplever ganske ofte at telefonen lagger litt når man skifter mellom programmer og hvis man f.eks. skal få opp skjermtastaturet. Noen andre som kjenner seg igjen? Hva kan dette skyldes, trodde den var fri for sånt.

 

4) Noen måte å få avtaler man lager i den innebygde kalenderen til automatisk å legge seg i Google kalender, ikke mobilkalender (som ikke synces med Google)...

Endret av borchgrevink
Lenke til kommentar

Jeg tok den til 1499,- med 274kr i måneden i 12 måneder:)

 

Finner ikke dette alternativet i telenors nettbutikk. Finner faktisk ikke Djuice abonnement i det hele tatt...? Må man inn via en spesiell link, eller har jeg bare blitt svaksynt?

 

 

Du finner det på djuice sin hjemmeside, djuice.no :)

Lenke til kommentar

Hei folkens,

 

Lurer på en ting: jeg jobber som journalist og denne telefonen er sammen med iPhone 4 en het kandidat til å bli standard reportertelefon i min bedrift.

 

Noen som vet om det finnes en applikasjon som på enkel måte (helst så enkel at utekniske ikke-nerder lett kan skjønne det) sender bilder og video til en ftp-server?

 

Aller helst burde en slik applikasjon kunne være integrert i kameraapplikasjonen på en eller annen måte, slik at man bare kan trykke på en knapp "send til ftp" eller noe...

 

Finnes dette?

 

Hilsen Thorstein K

 

Ja det finnes et slikt program, men i gratis utgaven kan du kun sende 3 ganger pr.dag, så dermed er du låst med inntil vi får betalings mulighet i Android marked.

App'en heter Photobeam free (gratis versjon) og Photobeam pro (betalings versjon).

Jeg har testet dette, og det fungere helt greit. Man tar bilder, går så og ser på bilde, velger del, og man får da opp valget med å sende bilde via Photobeam.

 

Mulig det finnes andre slike programmer, men jeg vet ikke hva de eventuelt heter.

 

Hmm, ser ikke ut som du kan sende film med det programmet.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Takk mufcy! Får kommunikasjonsfeil på siden, så får bestille i morgen / evt. ringe.

 

 

Kan ikke alle spm og svar angående abonnement, tilbud, priser og lignende, legges innunder "Mobiloperatører og tjenester".

Jeg er nok ikke alene om å gå avsindig lei alt snakket om det.

 

Denne tråden skal være om SELVE MOBILEN og dens FUNKSJONER.

 

Jeg forstår at mange har spm og lurer på hvor det lønner seg å bestille fra osv. Men benytt da et annet forum :)

 

mmKay?? :)

Uenig med norMain. Liker at dette er en tråd om SELVE MOBILEN, dens FUNSKJONER og ALT ANNET SOM HAR MED MOBILEN Å GJØRE.

 

Det er denne mobilen jeg vi ha. Da er det naturlig å først lete opp mobilen, for så å finne tilbud med abonnementer på den. Ikke lete opp et abonnement først e.l.

 

Vet det er en forumkategori som heter "Hjelp til valg av telefon, operatør eller leverandør", men denne her tråden har mest aktivitet og vil da være best oppdatert på priser og stedet man får raskest svar. Hvis du er interessert i telefonen og dens funksjoner føler jeg det er nærliggende å være interessert i prisen også. Kanskje i mindre grad hvis man alt har kjøpt den, men dette skal da ikke være en tråd kun for eiere av telefonen? :)

Lenke til kommentar

Har nå bestilt softcase til min Galaxy S, er spendt på hvordan kvaliteten er.

Bestilte direkta fra Korea, via denne siden

 

Var veldig komplisert å få til bestillingen, men hvis ting går til hel... er det ikke noe stort tap, da den kostet rundt 180kroner med frakt til meg.

 

Takk for linken!!!!

 

Der stod farger på engelsk, det gjorde de ikke på den linken jeg var tidligere :)

 

Bestiller meg 2 sånne, så får vi se om de dukker opp.

Lenke til kommentar

Har nå bestilt softcase til min Galaxy S, er spendt på hvordan kvaliteten er.

Bestilte direkta fra Korea, via denne siden

 

Var veldig komplisert å få til bestillingen, men hvis ting går til hel... er det ikke noe stort tap, da den kostet rundt 180kroner med frakt til meg.

 

Takk for linken!!!!

 

Der stod farger på engelsk, det gjorde de ikke på den linken jeg var tidligere :)

 

Bestiller meg 2 sånne, så får vi se om de dukker opp.

 

Si ifra om du får de. Har også bestilt 1 til av en annen type. Jeg slet med å lese alt, da noe ikke er på engelsk, så jeg brukte google translate til å oversett for meg.

Lenke til kommentar

Si ifra om du får de. Har også bestilt 1 til av en annen type. Jeg slet med å lese alt, da noe ikke er på engelsk, så jeg brukte google translate til å oversett for meg.

 

Det kan jeg gjøre, bestilte 2 stykker nå akkurat.

Ca 250kr totalt for begge 2, så får vi se om tollen stopper pakken eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...