Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går så forsvant all Wifi kontakt med huset

Finner routeren men klarer ikke kople seg opp mot den, selv ikke etter hard resett

FORBANNA

 

Er det kun din telefon som ikke klarer å koble seg på?

Hva med bærbar pc etc?

Har du tatt av strømmen på router og på igjen?

 

Ja på alt

 

Satt å skrev en mail til samsung nå da jeg skulle skrive hva telefonen gjør/jobber med da jeg plutselig kom inn igjen

Da har jeg vært ute 24 timer mens 2 andre telefoner + 2 pc`er i huset har vært online

Håper det varer da ....

 

Neida, etter noen timer i himmelen er nettet ute igjen, dvs at jeg denne gangen er innkoplet,sitter 1 meter i fra routern med fult motak av signaler men telefonen nekter gå på nett ...

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe meg en Galaxy S nå! Men har ikke funnet en butikk som jeg kan teste den i enda, og amobil og mobilen har heller ikke kommet med noen tester. Så jeg spør her inne, er telefonen verdt pengene?

 

Hvordan er touchen i forhold til iPhone? Og er musikkspilleren såpass bra at jeg kan bytte ut min iPod Touch?

 

Om dere har noen negative sider hadde det vært en fordel å få vite om de og :)

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Amobil skal ha en test klar til helgen! :)

 

 

Vurderer å kjøpe en med netcom abonnement, siden det er de som har billigest fri bruk av nett abonemment (iConnect):) Et slikt abonnement er kjekt og ha med smartphone. Det merket jeg når jeg hadde HTC Diamond.

Endret av Mufcy93
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Amobil skal ha en test klar til helgen! :)

 

 

Vurderer å kjøpe en med netcom abonnement, siden det er de som har billigest fri bruk av nett abonemment (iConnect):) Et slikt abonnement er kjekt og ha med smartphone. Det merket jeg når jeg hadde HTC Diamond.

 

Tja, har Chess on 10t til 249kr pr mnd, vurderer å kombinere med surf king til 249kr pr mnd for fri bruk av data trafikk. Siden jeg ikke ringer for mer enn 10t pr mnd eller sender mer enn 300sms så blir den sammensetningen ganske rimelig for meg. (iconnect så ikke dumt ut det heller, men hadde kostet meg omtrent 700kr pr mnd med samme forbruk, istedenfor 498kr på chess)

Endret av seaweed
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at Amobil skal ha en test klar til helgen! :)

 

 

Vurderer å kjøpe en med netcom abonnement, siden det er de som har billigest fri bruk av nett abonemment (iConnect):) Et slikt abonnement er kjekt og ha med smartphone. Det merket jeg når jeg hadde HTC Diamond.

 

Tja, har Chess on 10t til 249kr pr mnd, vurderer å kombinere med surf king til 249kr pr mnd for fri bruk av data trafikk. Siden jeg ikke ringer for mer enn 10t pr mnd eller sender mer enn 300sms så blir den sammensetningen ganske rimelig for meg. (iconnect så ikke dumt ut det heller, men hadde kostet meg omtrent 700kr pr mnd med samme forbruk, istedenfor 498kr på chess)

 

Det høres jo greit ut det da, men jeg ringer ikke særlig mye, under en time per måned. Sender heller sms.

 

Tror kanskje jeg heller skal gå for telenor superpluss med mobisurf, trenger nok ikke mer enn 500mb fri i måneden når jeg stortsett egentlig har wifi tilgjengelig:) Trenger den frie mobilsurfingen til oppdatering av vær og slikt på mobilen, kanskje en liten kjapp surfing på facebook og noe chatting på msn.

Lenke til kommentar

ja den kan du få gratis fra dag en :)

jeg kjøpte min med super. Ble ganske billig :)

Er nettopp det jeg har planlagt å gjøre ;) Også får man jo i tillegg med 1000 gratis sms og fri datatrafikk de første 2 månedene, noe som bare er bonus siden jeg skal bruke et annet sim-kort :)

Tok det lang tid før du fikk den?

Lenke til kommentar

Tenkte å gå over til Chess Flex, da en pakke med ringeminutter, sms, mms og data blir billigere enn onecall. Men kommer ikke inn på chess sine hjemmesider.

 

Andre som har samme problem?

 

EDIT: Siden er online igjen.

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Heisann

 

Driver fidler litt med ny telefon, alt det jeg har hvert innon hittil funker flott.

 

Men, er det noen av dere som får til og synke gjennom BT til Kies og eventuelt flytte filer frem og tilbake?

 

Og jeg finner ikke noe send skriv sms i Kies fra pc, er det noe jeg ikke har sett eller er den bare slik så en må ha noe tillegs app for og sende sms fra pce`n?

 

Er så vandt til nokia ovi greia og den er egentlig genial.

 

Yuppe

Endret av Yuppe
Lenke til kommentar

Hei!

Idag kom telefonen i hus - og jeg storkoser meg :)

Men, har et spørsmål når det gjelder å knytte kontakter i kontaktlista mi til tilsvarende kontakter på Facebook.

Jeg kommer fra en HTC HD2, hvor Sense på en glimrende måte lot deg knytte telefonkontakten til Facebookkontakten, og bare fylte ut manglende informasjon (pluss bilde). Men med Samsung ser det ut som om telefonkontakten og FBkontakten blir liggende "oppå hverandre" (man får bl.a. 2 fødselsdager, dersom man har fylt ut dette på telefonkontakten). Og man blir tvunget til å bruke FB-navnet til kontakten i kontaktlista på telefonen.

Er det noen grei måte å selv kunne velge visningsnavnet i kontaktlista på tlf?

Eks: Jeg vil ha kontaktens navn (i tlf-lista) til å være Ole Hansen (fordi det er hans navn), men dersom han selv har kalt seg "Ole Super-Hansen" på Facebook, så er det dette navnet som blir visningsnavnet i kontaktlista på telefonen...

Er det mulig å endre på dette?

(Jeg vet at på Samsung Jet kunne man taste inn tre felt: "Fornavn", "Etternavn" og "Visningsnavn" - men ser ikke denne funksjonen på Galaxy S)

Takknemlig for alle svar :)

Endret av b-bert
Lenke til kommentar

Hei!

Idag kom telefonen i hus - og jeg storkoser meg :)

Men, har et spørsmål når det gjelder å knytte kontakter i kontaktlista mi til tilsvarende kontakter på Facebook.

Jeg kommer fra en HTC HD2, hvor Sense på en glimrende måte lot deg knytte telefonkontakten til Facebookkontakten, og bare fylte ut manglende informasjon (pluss bilde). Men med Samsung ser det ut som om telefonkontakten og FBkontakten blir liggende "oppå hverandre" (man får bl.a. 2 fødselsdager, dersom man har fylt ut dette på telefonkontakten). Og man blir tvunget til å bruke FB-navnet til kontakten i kontaktlista på telefonen.

Er det noen grei måte å selv kunne velge visningsnavnet i kontaktlista på tlf?

Eks: Jeg vil ha kontaktens navn (i tlf-lista) til å være Ole Hansen (fordi det er hans navn), men dersom han selv har kalt seg "Ole Super-Hansen" på Facebook, så er det dette navnet som blir visningsnavnet i kontaktlista på telefonen...

Er det mulig å endre på dette?

(Jeg vet at på Samsung Jet kunne man taste inn tre felt: "Fornavn", "Etternavn" og "Visningsnavn" - men ser ikke denne funksjonen på Galaxy S)

Takknemlig for alle svar :)

 

 

Gå inn i kontaktlisten

Ta frem "Ole Hansen"

Trykk der det står "1 linked contact" (eller hva det nå står i den norske versjonen)

Velg "Ole Super-Hansen"

 

Voila...

Lenke til kommentar

har bestillt telefonen hos elkjøp.no.det har gått 2-3 dager og enda har de enda ikke sendt den.det står at de har den på lager.har fått sendingsnr fra posten men de har ikke motatt pakken enda.gleder meg til og få tak i telefonen.så video på youtube der de sammenlignet galaxy s med iphone4.galaxy s var raskere enn iphone i surfing på nettet og youtube.bra at telefonen er veldig rask.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Driver fidler litt med ny telefon, alt det jeg har hvert innon hittil funker flott.

 

Men, er det noen av dere som får til og synke gjennom BT til Kies og eventuelt flytte filer frem og tilbake?

 

Og jeg finner ikke noe send skriv sms i Kies fra pc, er det noe jeg ikke har sett eller er den bare slik så en må ha noe tillegs app for og sende sms fra pce`n?

 

Er så vandt til nokia ovi greia og den er egentlig genial.

 

Yuppe

 

Kies er ikke like bra som Nokia sitt OVI, men det duger. I følge informasjonen jeg får fra melding ikonet, sier at du kan sende meldinger.

Lenke til kommentar

 

Gå inn i kontaktlisten

Ta frem "Ole Hansen"

Trykk der det står "1 linked contact" (eller hva det nå står i den norske versjonen)

Velg "Ole Super-Hansen"

 

Voila...

 

Ja, det er dette jeg gjør... men da blir visningsnavnet i kontaktlisten min "Ole Super-Hansen". Trykker man bort "Super-Hansen" i "2 koblede kontakter", så står man plutselig med 2 oppføringer i listen over kontakter; både "Ole Hansen" (på tlf) og "Ole Super-Hansen" (f).

Det jeg ønsker er så enkelt som å koble samme person på telefonen og FB, men å bruke telefonkontaktens visningsnavn i kontaktlisten (ikke kontaktens FB-navn) samt velge selv hvilket bilde kontakten skal ha i kontaktlisten (ikke måtte bruke kontaktens FB-bilde).

Men, kanskje er ikke dette mulig med Samsung?

 

Er det forresten noen som vet hvordan man kan installere Swype på norsk?

Det ligger ikke forhåndsinstallert...

Prøvde meg litt på engelsk i går, og virket som en genial måte å skrive meldinger på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...