Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har prøvd Zagg Shield på sin Galaxy S?

 

Jeg har kjøpt til min, men har ikke montert på skjermen enda, kun på baksiden, pga jeg lurer på om friksjonen vil så høy at det blir irriterende.

Jeg har pr. idag dette på min skjerm, og det funker greit, men blir veldig grisete over tid, så man må tørke skjermen innimellom.

 

 

skjermen er jo i glass, trenger man beskyttelse da?

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd Zagg Shield på sin Galaxy S?

 

Jeg har kjøpt til min, men har ikke montert på skjermen enda, kun på baksiden, pga jeg lurer på om friksjonen vil så høy at det blir irriterende.

Jeg har pr. idag dette på min skjerm, og det funker greit, men blir veldig grisete over tid, så man må tørke skjermen innimellom.

 

 

skjermen er jo i glass, trenger man beskyttelse da?

 

Glass og glass, jeg tviler på at min skjerm vil se særlig bra ut etter noen måneder på jobb uten noen form for beskyttelse.

Jeg jobber som elektriker, og går i mye støvete miljø og putter telefonen i arbeids buksen som er full av støv etc.

 

Baksiden på min telefon etter 1 uke har fått masse riper, og jeg har vært "forsiktig" med telefonen.

Lenke til kommentar

Får man lagt inn musikkfiler inn på spotify som man kan gjøre med iPhone? altså legge inn de sangene på spotify som spotify ikke har :p

Har ikke lagt inn egne mp3-filer på telefonen enda, men er en funksjon som heter "Local" i Spotify iallefall, så vil tro det er mulig.

 

--

Oppdatert: JA, det er mulig å legge egne musikkfiler. Har kun testet med mp3-filer.

Det finnes ikke noe mulighet for å "scanne" etter lokale filer fra Spotify på mobil, men den finner sangene automatisk når du starter Spotify.

I mitt tilfelle betydde dette at jeg måtte avslutte Spotify, for så åpne det igjen for å finne musikk-filene mine.

Endret av sp0
Lenke til kommentar

Noen som kan gå inn og se hvilken Grunnbåndsversjon, og kjernversjon som dere har?

 

Jeg har installert firmware på ny, og nå virker iallefall telefonen, så langt, må sette alt opp på ny igjen :thumbdown:

 

Jeg har nå Grunnbåndsversjon I9000XXJF5

og kjerneversjon: 2.6.29 root@SE-S602 #2

 

 

Oppdaterte du firmware gjennom kies da? 

 

Når jeg går inn for og oppdatere gjennom kies får jeg først denne meldingen:

"You cannot use other Kies widgets ehile firmware is being upgraded"

 

Så får jeg denne inne på flasheprogrammet:

"This device's version cannot be updated"

 

 

Jeg har grunnbåndsversjon I9000xxjf3

og kjerneversjon2.6.29  umts_scm@s1-build05#2 

 

Nei jeg oppdaterte ikke via Kies, da programmet ikke fikk kontakt med telefonen.

 

Jeg brukte et program som heter Odin, og lastet ned firmware fra her

 

det er jo mange forskjellige firmware på den siden,hvilken skal jeg laste ned?hjelp

 

Jeg brukte I9000XXJF7, hvis jeg ikke husker helt feil, mener å ha lest at noen sier I9000XXJFB ikke fungerer.

 

takker for svar men hvordan legger jeg den inn på telefonen?:)

Lenke til kommentar

takker for svar men hvordan legger jeg den inn på telefonen?:)

 

Har du lastet ned Odin? Det gjøre fra samme web side som firmware.

 

Her finner du et dokument om hvordan det gjøres, håper dette hjelper deg på vei.

 

NB husk at dersom du flasher alle 3 filene som beskrevet i dokumentet med firmware I9000XXJF7 så har du russisk språk.

Lenke til kommentar

Angående programvare oppgraderingen, er dette en oppgradering som er gitt ut av samsung. Og noen som har hatt noen problemer med instalasjonen av den? Takker for svar

Programvare oppdateringen er uoffisiell, selv om den skulle komme fra Samsung. Eneste måten å oppdatere telefonen på for at garantien skal gjelde, er å oppdatere via Kies. Dette er hva jeg har forstått.

Men angående oppdatering: hvis du ikke absolutt er avhengig av de funksjonene oppdateringen bringer med seg, hvorfor oppdatere? Ser det er veldig mange som ødelegger telefonene sine med en hack/uoffisiell oppdatering, bare fordi det er "kult". Har aldri skjønt det der helt...

Lenke til kommentar

Kan man bruke Apple sin 3,5jack til rca kabel for TV ut på samsung galaxy s, eller får man Tv ut gjennom mini usb kontakten til rca kabel?

 

Kan man spille av 720p filmer på TVen med tv ut på galaxy s?

Tviler på apple sin kabel fungerer, men er mulig å få det til gjennom mini-usb (kabel fra nokia faktisk). Se video av det her:

 

Ellers kan du jo bruke samsung DNLA dersom du har samsung tv. Trådløst 720p skal gå fint på DNLA, og går også fint gjennom mini-usb.

 

 

ironman666: sjekk android marked for APNdroid.

Lenke til kommentar

Kan man bruke Apple sin 3,5jack til rca kabel for TV ut på samsung galaxy s, eller får man Tv ut gjennom mini usb kontakten til rca kabel?

 

Kan man spille av 720p filmer på TVen med tv ut på galaxy s?

Tviler på apple sin kabel fungerer, men er mulig å få det til gjennom mini-usb (kabel fra nokia faktisk). Se video av det her:

 

Ellers kan du jo bruke samsung DNLA dersom du har samsung tv. Trådløst 720p skal gå fint på DNLA, og går også fint gjennom mini-usb.

 

 

ironman666: sjekk android marked for APNdroid.

 

TV-Out er kun gjennom 3.5mm pluggen. Og da kun som SD kvalitet, ikke HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...