Gå til innhold

Aprilfest 2010 - ok67 - Vårstemning langs Ilavassdraget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rust er det nok ikkje, men nokre raud/brune bygg i bakgrunnen som speglar seg i vatnet. Ja og dråpe blei det også.

Skrevet (endret)

Eksperimentering med ND filter i dag. Håpar at isen snart går på vatna oppover bekken slik at eg etterkvart kan ta litt større sprang oppover.

post-19109-1271012193,669_thumb.jpg

Endret av ok67
Skrevet

Fine farger og fint lys - liker også kontrasten mellom det flyvende vannet og den harde steinen, som med litt godvilje kan se ut som et olmt fiskehode. Ikke så underlig - dette er nemlig i så fall en steinbit. ;)

Skrevet (endret)

Grått og trist vær i dag, så det blei eit kjapt snappshot av bekken, dammen og brua over bekken. I svart/kvit pga været.

post-19109-1271091742,9636_thumb.jpg

Må prøve å nærme meg fossen "min" utover i veka.

Endret av ok67
Skrevet

Ikkje så mykje vårstemning i dag heller, grått og trist vær. Så bildet blir 2/3 svart/kvitt.......

post-19109-1271182379,0541_thumb.jpg

Men ferda går no stadig oppover, langt der framme kan fossen "min" skimtast.

Skrevet

Snø er det fortsatt ja, og det er ennå is på vatna oppover i Ilavassdraget. Så eg vert nok haldande på i nedre delar av vassdraget enno ei stund......

Skrevet

Snø er det fortsatt ja, og det er ennå is på vatna oppover i Ilavassdraget. Så eg vert nok haldande på i nedre delar av vassdraget enno ei stund......

:!: :!: ja, det er bra du ikke blir foto-arbeids-ledig med det første da,du har vel så du greier deg ut måneden oppover der da. :yes:

Skrevet

Ein spiker i det eine bildekket medførte at eg kom meg ut ganske seint i dag. Dermed blei det eit meir abstrakt motiv i dag. Fyrverkeri lukta det også, frå Island.....

post-19109-1271360662,8589_thumb.jpg

Skrevet

Det var kjempeflott :thumbup: ..(skulle tatt et slikt bilde jeg, har bruk for det til illustrasjon i min litteratur-blogg, men jeg skal ikke stjele ditt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...