bernini Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hei Noen som vet om noen bra seilspill? Skal lære meg å seile, og siden jeg er en nerd så ville et seilspill passe perfekt - gordito
Loomy Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Virtual Sailor "Gammelt" spill. Hadde en demo av det i den tiden det kom ut. Falt ikke i smak :-? Men det er visstnok en simulator så kanskje det er det rette for deg som skal lære å seile :wink:
bernini Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Prøvde det nettopp, falt ikke i smak her heller. Er det ikke noen store spillfrima som har laget noe bra spill? Det er vel ikke så stort marked for slike spill :wink: Grafikk er ikke akkurat så viktig bare det er noenlunde realistisk. Har prøvd et par stykker, men alle er hjemmemekkede drittspill. Buggete og uforståelig. - gordito Edit: Fant noe som virker brukbart her.
Snorre Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Virtual Skipper-serien skal jo være ganske bra. Men den fokuserer på konkurranseseiling da, jeg vet ikke om det er det du er ute etter. Men anyways: http://www.virtualskipper-game.com/en/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå