Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem var din første kjendisforelskelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nok aldri vært forelska i en kjendis. Men den første "kjendis betattheten" var nok Terminator (viktig: IKKE Arnold Schwarzenegger, det var den eneste rollen han var sexy i). Haha! Litt småpinlig :blush: Jeg var 11 år og med en gryende seksualitet. Mine fantasier og dagdrømmer begynte å forandre seg. Nå spillte ikke lenger jeg hovedrollen som helten, men som dama :D Jeg fantaserte om at Terminator skulle redde meg :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Aaron Carter!!

 

ååh så det kilte i magen hver gang reklamen for CDen hans kom på TV. Tror jeg var 5 eller 6.

Det var altså også første CDen jeg noen gang kjøpte.

 

Ååå, ja, han var vel min andre forelskelse! jeg Var jo ikke så gammel da heller, jep ble helt på "rar" når reklamen kom jeg og. :p haha:)

Lenke til kommentar

Det var vel Gareth Gates fra britiske idol :whistle: Jeg hadde mitt eget alter på rommet hvor jeg tilbedte han. På veggen hang en kalender hvor jeg telte dagene til min 18-årsdag og skulle "oppsøke" han :ph34r:

Jeg sverget med hele mitt hjerte for mamma at vi skulle gifte oss en dag! Sykt å tenke på hvor besatt jeg var. Det er skummelt :cry:

 

ggggarethgates.jpg

Endret av macciato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...