Gå til innhold

Just cause 2 er ute!


Anbefalte innlegg

har noen smål. alle spørsmålene er for pc.

1) kan man bruke ps3 kontroll?

Ja, sitter selv å spiller med ps3 kontroll atm. Du trenger enten en bluetooth-dongle, eller du kan bruke usb kabel.

:)

 

Her finner du driveren.

Her er "How-to-do" med bluetooth, og her er hvordan signere driveren, hvis du bruker win7/vista.

Når du har installert, så er det bare å aktivere kontrolleren som xbox kontroll og starte opp spillet. Virker også i alle andre spill med xbox kontroll støtte(PnP).

 

tak for bra svar, men det er et problem. jeg har ps3en hos mamma og den bra pcen hos pappa og hvis jeg tar med kontrollen til pappa så klikker brødrene mine :p så finnes det noen kontroll som funker å ikke er så dyr som ps3 og xbox kontroll?

Litt småkjipt problem, ja:p men 360 kontrollen med kabel koster vel ikke allverden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 2 dager med småspilling tok jeg meg en tur innom panaua city. Måtte jo et fly til, pga den enorme avstanden. Wow, de har virkelig høynet terskelen for hva man skal forvente av spill fra nå av.

 

Hadde jeg spilt dette her før gta 4 hadde jeg blitt enormt skuffet over størrelsen av Gta. Greit, gta har mer innhold, og store deler i Just cause 2 er ørken, skog, men fortsatt. Spillet er jo 10 ganger større enn Gta 4.

 

Byen så faktisk ganske bra ut og, bedre enn jeg forventet. Og historien er forresten ikke så dårlig heller. Dialogene er rett og slett morsomme.

 

"Either you shut the hell up, or ill rip of your hands and bitchslap you with them untill we are there" sagt med aksenten til El Scorpio er bare gravy :D

 

 

EDIT: Fant nettopp ut man kan unmounte mounted guns!! Uendelig ammo = kaos!

Endret av asad
Lenke til kommentar

Har nå spilt i 30 timer - 18% completed. Skal være den første til å innrømme at jeg har fjerta mye rundt og gjort mye factionoppdrag. Har ikke behov for å lage mer kaos for å unlocke agency-missions og stronghold takeovers, men jeg fortsetter med faction-oppdrag og å ta over byer etc. Finner det hele uhorvelig vanedannende.

 

Demounta minigun og å stjele helikopter og knerte colonels er foreløpige favoritter :new_woot:

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Ja, gikk rundt på den lille by øya dritlenge med demounta gun og knerta 2 colonels. man er nærmest umulig å drepe, med mindre flere helikoptere kommer.

 

Er på flyplass oppdraget, som jeg nå har feilet 4 ganger. Flyet nekter å ta av, og når bilene kræsjer i meg kjører jeg utenfor flybanen , da er det umulig å komme seg tilbake igjen. Noen tips her?

 

Også, lost øya, hvor på øya er easteregget egentlig? Var der istad, men det var mørkt og øya er jo faktisk ganske stor.

Lenke til kommentar

Ja, gikk rundt på den lille by øya dritlenge med demounta gun og knerta 2 colonels. man er nærmest umulig å drepe, med mindre flere helikoptere kommer.

 

Er på flyplass oppdraget, som jeg nå har feilet 4 ganger. Flyet nekter å ta av, og når bilene kræsjer i meg kjører jeg utenfor flybanen , da er det umulig å komme seg tilbake igjen. Noen tips her?

 

Også, lost øya, hvor på øya er easteregget egentlig? Var der istad, men det var mørkt og øya er jo faktisk ganske stor.

 

Du tenker på han smugleren ikke sant? I det lille privatflyet? Jeg knertet soldatene først. På forhånd hadde jeg fjernet alle Antiluft-missiler så da var det ikke veldig vanskelig og komme seg opp i luften. Skal dog sies at jeg hadde sort røyk ut av flyet når jeg tok av. Hvis du ikke prøver å presse flyet fort opp i luften er det mye lettere å ta av relativt fort.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Ja, gikk rundt på den lille by øya dritlenge med demounta gun og knerta 2 colonels. man er nærmest umulig å drepe, med mindre flere helikoptere kommer.

 

Er på flyplass oppdraget, som jeg nå har feilet 4 ganger. Flyet nekter å ta av, og når bilene kræsjer i meg kjører jeg utenfor flybanen , da er det umulig å komme seg tilbake igjen. Noen tips her?

 

Også, lost øya, hvor på øya er easteregget egentlig? Var der istad, men det var mørkt og øya er jo faktisk ganske stor.

 

Du tenker på han smugleren ikke sant? I det lille privatflyet? Jeg knertet soldatene først. På forhånd hadde jeg fjernet alle Antiluft-missiler så da var det ikke veldig vanskelig og komme seg opp i luften. Skal dog sies at jeg hadde sort røyk ut av flyet når jeg tok av. Hvis du ikke prøver å presse flyet fort opp i luften er det mye lettere å ta av relativt fort.

 

Lykke til :)

 

Jeg tenkte på han hackeren, men ordnet det nå. Måtte bare skaffe meg en bazooka og stoppe opp underveis for å skyte bilene/helikopteret som kom. Så dro jeg han med helt til Lost øya og brukte 45 min på å finne hatchen. Tror faktisk jeg aldri hadde funnet dette easteregget hvis jeg ikke hadde visst om det. Var hard nok selvom jeg vissta sånn ca location.

 

Gud så morro dette her er.

 

Mreinha: Jeg tror faktisk ikke det, det ser hvertfall fantastik ut på max men sikkert på medium også.

Lenke til kommentar

Steike så vanskelig det er å få 100% i Panau City...Klarte akkurat havnedelen av byen, fy fanken så stress å finne alt. Loka rundt i evigheter for å finne de siste par tingene. Menmen, det går om man har tålmodighet :) Hvor ser man forresten % man er ferdig med spillet?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Du ser % du har fullført når du lagrer, har spilt 10 timer og kun fullført 21% jeg. Surrer for mye rundt og har det fantastisk gøy :D Er på ferie akkurat nå så da blir det lite spilling.

 

Spiller selv med alt på fult og det ser helt fantastisk ut! Enormt bra hvordan spillet er formet.

 

Ett lite tips til å finne alle ting: Bruk ett lite og kjapt helikopter og svev over områdene, bruk den radaren øverst til venstre så finner du meget fort alle eskene med ting i. Tar ikke lang tid å lande helikopteret og starte det hvis man er kjapp :) Har selv tatt ganske mange byer og baser til 100%, gøy å se hvordan folk blir mer imot militæret og hvordan militæret stadig blir sterkere når du slakter de ned. Er på heat lvl 4/5 husker ikke helt i farten.

 

Gleder meg til å spille mer imorgen! Har tatt alle strongholds og en del av agency missionen alt (4 stykker tror jeg)

Lenke til kommentar

Du ser % du har fullført når du lagrer, har spilt 10 timer og kun fullført 21% jeg. Surrer for mye rundt og har det fantastisk gøy :D Er på ferie akkurat nå så da blir det lite spilling.

 

Spiller selv med alt på fult og det ser helt fantastisk ut! Enormt bra hvordan spillet er formet.

 

Ett lite tips til å finne alle ting: Bruk ett lite og kjapt helikopter og svev over områdene, bruk den radaren øverst til venstre så finner du meget fort alle eskene med ting i. Tar ikke lang tid å lande helikopteret og starte det hvis man er kjapp :) Har selv tatt ganske mange byer og baser til 100%, gøy å se hvordan folk blir mer imot militæret og hvordan militæret stadig blir sterkere når du slakter de ned. Er på heat lvl 4/5 husker ikke helt i farten.

 

Gleder meg til å spille mer imorgen! Har tatt alle strongholds og en del av agency missionen alt (4 stykker tror jeg)

 

Radar til å finne ting sier du, det har jeg ikke oppdaget enda?

 

Opprinnelig var jeg på vei til å ta en av hovedquestsa, men nå husker jeg ikke engang hva jeg skulle gjøre. Er så mye annet man kan finne på at det er null vits å haste gjennom spillet. Fly-questsene kan være litt vriene forresten, der "Flamme-ringene" er tett inntil hverandre.

 

Jeg har satt på bassen på full guffe , og subwooferen står like ved meg her, hver gang det er en eksplosjon føler jeg et ganske merkbart lufttrykk ved beina, fantastisk morro å sprenge ting!

 

En ting til, når man kjøper våpen/fly/biler, blir dette lagra noe sted eller mister man tingen når man feks kræsjer?

Lenke til kommentar

Alt man kjøper blir borte så man burde ta godt vare på det. Derfor jeg har oppdatert våpen, mister jeg de er de nye jeg finner ferdig oppdatert :) Å det hjelper noe sykt på!

Håndgranater på lvl 3/4 er sykt kraftige. Det er også maskingeværene som er oppdatert!

 

Om du ser helt øverst til venstre på skjermen din, i den rundingen med kartet. Der har du en singalmåler (Ligner på wifi antenne), den lyser sterkere og sterkere helt til den blinker når du er rett ved en av de boksene som skaffer deg oppgraderinger.

 

Ja, fly mission kan være vanskelig, bare å ikke fly på full gass går det bra :)

Lenke til kommentar

Alt man kjøper blir borte så man burde ta godt vare på det. Derfor jeg har oppdatert våpen, mister jeg de er de nye jeg finner ferdig oppdatert :) Å det hjelper noe sykt på!

Håndgranater på lvl 3/4 er sykt kraftige. Det er også maskingeværene som er oppdatert!

 

Om du ser helt øverst til venstre på skjermen din, i den rundingen med kartet. Der har du en singalmåler (Ligner på wifi antenne), den lyser sterkere og sterkere helt til den blinker når du er rett ved en av de boksene som skaffer deg oppgraderinger.

 

Ja, fly mission kan være vanskelig, bare å ikke fly på full gass går det bra :)

 

genialt tips. La faktisk aldri merke til det, leser jo aldri manualen. Slet hardt med å finne alle tinga på kaia. Skal begynne å oppgradere istedenfor å kjøpe. Nå føler jeg for å unmounte en gun og gå løs på befolkingen i en av byene!

 

Og dette skal skje nu. Ulempen er at man må gå tregt, men da får jeg hvertfall med meg alt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...