Gå til innhold

Word kræsjer maskina


Anbefalte innlegg

Jeg har en fin ny installasjon av Win2000 og har nettopp lagt inn Word/Office XP.

 

Problemet er at når jeg forsøker å åpne enkelte .doc filer, så blir dokumentet åpnet, jeg kan se det av tekst som finnes i begynnelsen av dokumentet, men maskina fryser på dette punktet. Jeg kan bevege musepekeren men ingen taster, menyer eller andre ting fungerer, og dersom jeg trykker på musetastene noen ganger, så klager maskina med et pip fra internhøytaleren, og også musepekeren slutter å fungere(bevege seg). (Et eksempel på et dokument som får dette til å skje er varelista til jmdata.as.

 

Jeg har hatt Word installert mange ganger før, men har aldri opplevd et lignende problem. Jeg har også forsøkt å reinstallere Word, rydde opp i registeret og så videre. Jeg har også forsøkt å slette "normal.dot" fila uten at dette hadde noen positiv effekt.

 

Maskina mi er en Athlon 700, 512, tnt2-32M. Og jeg har som sagt nettop reinstallert Windows2000 og har ikke installert noen programmer jeg ikke har benyttet meg av før, eller som jeg kan tro påvirker Word.

 

Har noen en ide om hva som kan være galt?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...