Gå til innhold

HTC Supersonic - kommer den til Norge?!

Vente eller shoppe?  

34 stemmer

1. 1. Hva velger du å gjøre?

• Kjøpe HTC Desire "i dag"?
      21
    • Vente på at HTC Supersonic annonseres (og lanseres)?
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

en desire med litt større skjerm?

...utfra relativt troverdige rykter og specs (les; "spekulasjoner" =) synes Supersonic rett og slett å være HTC HD2 (a.k.a. "Leo") ikledd Android (2.x), dvs. med en 4,3" kapasitiv skjerm (uvisst om denne blir av typen AMOLED), samt 1 GHz Snapdragon prosessor.

Flere steder spekuleres det videre i om dette blir en de første telefonene med innebygd støtte for WiMax ("4G"). Har foreløpig ikke sett noe info/rykter ift. om denne kommer til andre land enn USA (knyttet til operatøren Sprint), samt om den vil bygge mtp. på deres CDMA-nett.

Muligens slippes denne fonen ifm. neste ukes CTIA-messen/-konferanse (http://www.ctiawireless.com). Tiden vil vise... :-P

Endret av -ronin-
Skrevet

Supersonic lanseres om to uker i USA, og foreløpig kun der. Det vil si kun CDMA, med mindre HTC planlegger å slippe en EU-versjon senere. Den har forøvrig en 4,3" AMOLED-skjerm og WiMAX, så litt forandringer fra HD2.

Skrevet

den er vel ikke lansert før i sommer når den kommer i sommer? basicly en oppgradert hd2 med android 2.1. kommer ikke til å avbestille desire, da denne kommer senere, koster mer og tar mer plass i lomma, som jeg er usikker på om jeg har. eneste store er jo litt større skjerm og en ny, raskere nettoverføringsteknologi, tror jeg klarer meg lenge med 3.7" og HDSPA + wifi.

Skrevet (endret)

den er vel ikke lansert før i sommer når den kommer i sommer? basicly en oppgradert hd2 med android 2.1. kommer ikke til å avbestille desire, da denne kommer senere, koster mer og tar mer plass i lomma, som jeg er usikker på om jeg har. eneste store er jo litt større skjerm og en ny, raskere nettoverføringsteknologi, tror jeg klarer meg lenge med 3.7" og HDSPA + wifi.

Støtter deg fullt ut i den vurderingen; jeg kommer heller ikke til å avbestille Desire'n som (snart?!?) ligger og venterpå meg hos Elprice - nettopp på grunn av størrelse og design (synes absolutt Desire ser mye lekrere og smekrere ut enn EVO! =)

Ellers skal det også nevnes at det som Sprint (og forsåvidt HTC) kaller "4G" strengt talt ikke kan kalles 4G - NetComs nylig lanserte 4G-nett leverer hastigheter (nedstrøms) på opp mot 100Mbps (i hvert fall i teorien - se: netcom.no/mobiltbredband/4g.html), mens det Sprint snakker om i realiteten er 3-6Mbps (oppgitt på deres egne sider (sprint.com/4G)

Litt lættis, mener nå jeg da. :whistle:

Endret av -ronin-
Skrevet

8megapixel kamera med 720p video.

1.3megapixel frontfacing camera.

4G nettverk.

4.3" skjerm.

Kickstand.

Kickass. Eneste jeg erger meg over er mangel på AMOLED og støyredusering (2 mic som nexus one).

Skrevet

Rimelig heftig design på denne telefonen. Til og med knappene er touch liksom. Veldig stilren og lekker telefon. Skulle virkelig likt å hatt en sånn.

Skrevet

Rimelig heftig design på denne telefonen. Til og med knappene er touch liksom. Veldig stilren og lekker telefon. Skulle virkelig likt å hatt en sånn.

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...