Gå til innhold

Ikke betalt mastercard regningen


Anbefalte innlegg

Aften.

 

Jeg har ikke betalt mastercard regningen min som er på latterlige 100,- kr. fristen gikk ut for bare noen dager siden. er i militæret og har begrenset tilgang på nettbanken min, men det jeg lurer på er hvilke kostnader jeg nå kan forvente meg istedenfor? de skal vel ha litt for å sende ut purre brev og slikt. har mastercard i dnbnor.

 

over og ut audio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På mitt MC så er det et minstebeløp jeg må betale. Alt over dette får jeg rente på til neste innbetaling. Jeg tror man får ekstra gebyrer hvis minstebeløpet ikke betales. Dette er fra betingelsene der jeg har kort:

 

Innbetaling på konto skal skje hver måned med en fast innbetaling på min. 3 % av benyttet kreditt og min. kr 250,- eller hele saldo om den er mindre.

 

Ved manglende innbetaling belastes konto med forsinkelsesrente i h.h.t. lov om renter ved forsinket betaling m.m. av 17.12.76 nr. 100. Gebyr belastes i h.h.t. inkassoloven av 13.05.88 nr. 26.

 

 

Lenke til kommentar

DnBNor har en løsning som er litt utenfor det som er nevnt over.

Dersom du ikke betaler, kaller de det bare en betalingsfri måned. Eneste rentene som kommer, er den standard kredittkortrenten :p.

 

Du får ikke noe purregebyr eller lignende av DnB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...