Gå til innhold

Lyst på ekstra peng?


Anbefalte innlegg

Vil du tjene lett med penger?

Sen en medling te meg.

 

Spillet skal lages i Php og Html/eller andre vis du e berdre i de.

Det du skal gjøre er å lage de jeg sender/forklarer deg.

Jeg har gjort hellle spillet klart alt du trenge er å lage de.

har eit Photoshop program hjemme der jeg har laga alle sidene og hvordan de skal se ut.

Spillet har også med poeng.

 

 

Du får 1000kr i start.

Vis spillet går sin gang.

så vil du få bonus, og pengene vil komme til dei etter hvert

som spillet går. De er lettjent penger:)

 

Bare send en medling om du vil prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommer til å være enn del funksjoner så kommer til å ta litt tid men,

lett tjente penger e de jo vis du e goe med programmet/koding:)

 

For 1000 kroner vil jeg si det ikke akkurat er lett tjente penger. 1000 kroner vil si ca. 7 arbeidstimer hvis en er villig til en dårlig timespris. Kan love deg at ett slik spill vil ta mange mange mange timer over dette. Vil nok tippe på at du er heldig hvis du med dette tjener så mye som 10 kr/time, og da sitter dere trolig igjen med ett veldig buggy mafiaspill.

Lenke til kommentar

dere har gjort den lette jobben, designet.

regner med at dere ikke engang har laget ett verdig konsept for spillet eller detaljert beskrivelse av funksjonene.

regner heller ikke med at dere har server(e) som kan drifte det.

med andre ord, ett dødt prosjekt før det har startet.

 

1000kr for ett slikt prosjekt kan regnes som veldedighets-arbeid, det går MANGE timer på ett slikt prosjekt.

kan sikkert regne minst 2 ukers arbeid for få ett teknisk fungerende spill, samt sikkert like lang tid på å fjerne bugs, balansere spillet, fikse sikkerhets-problemer osv.

 

og hvordan skal du få brukere til spillet mtp. at det finnes tusner av like spill?

å lage spill og legge det ut holder ikke til å trekke masse brukere. du må ha en plan om hvordan du skal vise at dette faktisk er bra, stabilt osv.

 

det er veldig mye antagelser i posten min, men jeg tipper Friestad ikke har tenkt gjennom noe av det jeg skrev.

 

 

 

det er forresten også feilpostet, flyttet det til en mer passende kategori.

Jeg flettet også en tråd til inn her, 1 tråd pr tema er nok.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

dere har gjort den lette jobben, designet.

 

Hva får det til å tro at design er den letteste jobben?

 

erhm fordi det er noe alle som driver med webutvikling og programmering vet?

 

Hva legges i ordet lett da? Ja, det er lett og lage ett design på 5 minutter. Men det blir ikke bra av den grunn. Jeg samarbeider med en programmering til diverse oppgaver. Og det ender som oftest opp med at vi bruker like lang tid. Design er ikke bare å smekke sammen noe i photoshop...

Lenke til kommentar

design av siden kan vel strengt tatt deles opp i 2.

1. den delen i photoshop som tar 5 minutter, uten noe plan om hva som er bak, hvordan siden skal funke osv.

2. den delen som faktisk ser på baksiden, tenker på hva som bør være hvor for at siden skal være oversiktig, hvordan den teknisk skal funke, osv.

 

når Friestad snakker om design får jeg veldig følelsen av at det er den 5-minutters jobben i photoshop Friestad snakker om og ikke den store jobben med planlegging av siden.

Lenke til kommentar

Allså de jeg mente.. er at jeg bruker mye photoshop...så jeg har laga alle sidene klare.

allså hoversida.. der de står ran bil,kriminalitet,oss, registrer profil...osv(dere fatte)

 

Så alt dere engelikt trenger å gjøre er å lage funksjonene...

alt anna har jeg klar.

Trenger bare enn som klare og skape den nye verden av mafiaspillet:)

Lenke til kommentar

For å sette det litt i perspektiv kan dette greit sammenlignes med hus-bygging.

Du har tegnet utsiden av huset, alt som mangler er å lage alt, samt finne ut hvordan det skal se ut inni.

 

Ser ikke helt ut til at du fatter hvor mye jobb det faktisk er å lage ett slikt spill, det er veldig fort ti-tusner av linjer kode.

 

bare for å ta noen eksempler på ting du sikkert ikke har tenkt på.

hvor mange kuler skal til for å drepe noen, evt. hvordan regner man ut dette?

hvor mange penger tjener man på X.

hvordan påvirker f.eks skuddsikker vest antall kuler som skal til for å drepe?

 

dette er bare noen av de få tingene du antagelig ikke har peiling på, men som det "bare er å lage".

Endret av aklla
Lenke til kommentar

[...]Slik at de blir ferdigt:)

Med all mulig respekt: Alt det du har gjort er å rable ned på ønskelista di hva du har lyst på (til Jul).

 

Alt det som måtte kreves av kode i form av HTML, PHP, CSS, JavaScript, SQL, med flere - godt sammensydd, vil jo ta flere uker bare å få skrevet..

 

Mitt forslag er derfor at du heller prøver å lage litt selv-, og i tillegg satser på å få kodedonasjoner, der du har presisert det som skal gjøres med alle detaljer i form av pseudokode. Også kan folk hjelpe deg med et og et konkret problem, hvis du spør pent.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har store problemer med å tro at noen gidder å ta jobben så lenge "arbeidsgiver" skriver like dårlig som en 11-åring. Og dette er før vi i det hele tatt begynner å snakke om lønn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...