Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkere bil - hippie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at det meste av de bilene er malt og ikke lakket, spesielt den siste du viste så veldig malt ut. Det går å lakke sånn, men er veldig mye jobb.

 

Om du kan gjøre det selv er jo mest opp til hvor kunstnerisk og dyktig du selv er, må nokk ha en visjon av hvordan du vil det skal se ut lenge før du begynner vist noe sånn skal bli bra :)

Lenke til kommentar

Med mindre man har mange penger å til gode, vil jeg tro at det blir mer lønnsomt å bruke vinyldekor dersom man vil gi bilen en psykedelisk look.

Det beste rådet hittill!

 

Da lager man ett "hippiemønster" digitalt for så og "printe" ut folien og legge den på bilen.

Da får det beste resultatet for billigst mulig penge.

 

Skal du sette bort en slik jobb til ett lakkeringsverksted så må du regne med svimlende summer.

 

Alternativt kan du jo som nevnt finne noen kunstneriske sjeler som er flinke til å male/tegne/illustrere og få demtil å male rett på bilen i forskjellige farger.

 

Å male en slik bil har jeg for meg blir det beste, da en typisk Hippiebil skal se litt "shabby" ut...

 

Men har du 100.000,- (bare ett annslag) til å bruke på en motivlakkerer så værsågod, men en slik sum penger hadde jeg aldri brukt på en slik bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...