Novice99 Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Har fått et problem med linker som ikke fungerer som de skal. Ofte skjer ingenting når jeg skal åpne ny side ved å trykke på en link, den blå topprammen på skjermen indikerer det nye stedet, men ingenting annet skjer. Trykk på en artikkel i f eks dagblad eller vg og den vil plutselig ikke åpne seg, stenger jeg IE og starter på nytt kan det hele fungerer problemfritt en stund. Noen ganger fungerer det å åpne linken i nytt vindu, men ikke bestandig. Noen som vet hva det kan være ? Har rydda opp på maskinen med CCleaner, tatt viruskontroll, defragmentert, men det hjelper ikke.
geir__hk Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Gammal dårlig programvare. Nettopp det er årsaken. Nå kommer jeg til å svare akkurat som alle forventer at jeg skal svare: Bytt til annen nettleser, f.ex Opera, Firefox eller Chrome. Og så er ie MYE mer utsatt for klikk-jakking (eller hva det nå heter) som gjør at det installeres masse spyware/trojanere og annet dritt du egentlig ikke ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå