Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man tar vekk slik at når bakgrunnen er helt hvit, så blir lyset dimma? Det skjer i epostprogrammet og andre program som har hvit bakgrunn, og det er så irriterende. Jeg har vært i innstillingene mer enn en gang for å finne innstillingen, men jeg finner det søren ikke. Noen som kan hjelpe en ny WP7 bruker? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett par spørsmål:

 

Stemmer det at Nokia Lumia 800 ikke har gyroskop eller DLNA?

 

Tenkte også på dette med tilbehør til WP, og kanskje spesielt HTC Titan, da jeg snart får meg det. Med iPhone så er det jo veldig mye fine og fancy cover og "ting" til å ha telefonen oppi. For eksempel er det Moods of Norway, og en veldig fin Paul Smith væske. Finnes noe lignende til WP? Alt jeg har sett er noen stygge cover og forskjellig...

 

Og, er det noen som har bestillt fra DustinHome her? Lurer bare på hvor lang tid det som regel tar før man får det i posten.. Klarer nesten ikke vente! Blir det sendt fra Sverige eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Er det noe håp for at Zune Music kommer til Norge? Var innom Zune.net (ca-en, ikke nb-no) i sted, og da la jeg merke til at Zune Pass var oversett til Zune musikkpass. Men det har kanskje vært sånn over lengre tid?

Lenke til kommentar

Har ett par spørsmål:

 

Stemmer det at Nokia Lumia 800 ikke har gyroskop eller DLNA?

 

Tenkte også på dette med tilbehør til WP, og kanskje spesielt HTC Titan, da jeg snart får meg det. Med iPhone så er det jo veldig mye fine og fancy cover og "ting" til å ha telefonen oppi. For eksempel er det Moods of Norway, og en veldig fin Paul Smith væske. Finnes noe lignende til WP? Alt jeg har sett er noen stygge cover og forskjellig...

 

Og, er det noen som har bestillt fra DustinHome her? Lurer bare på hvor lang tid det som regel tar før man får det i posten.. Klarer nesten ikke vente! Blir det sendt fra Sverige eller?

Det er innebygd gyro på telefonen og fungerer meget bra, helt på høyde med SGS2 bl.a. Det er per nå ingen mulighet for DLNA, men dette vil komme etter all sannsynlighet innen kort tid skal man tro ryktene som har kommet, det er hvertfall slått fast at det kommer.

 

Deksler etc. til Windows-telefoner generelt er det dårlig med for øyeblikket, dette av ulike årsaker. Ingen Windows-telefoner er på noen måte "King og the hill" av mobilmarkedet nå, og dermed er ikke etterspørselen veldig stor, dette kan jo forandre seg med tiden.

 

Har bestilt en del fra Dustin Home og forutsatt at dem har varen(e) på lager, så tar det 2-3 virkedager. Alt avhenger naturligvis av hvor du bor og hvilket sendingsalternativ du velger :)

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Forøvrig kan jeg også melde om at Dustinhome er fullstendig trygt å bestille fra. Ingen problemer så langt når jeg har bestilt derifra, ting kom kjapt og til en MEGET konkurransedyktig pris :)

 

Hvorvidt de er dårlige på kundeservice i ettertid skal ikke jeg si noe om, men de erfaringene jeg har lest er blandede, men dog mest positive. Og slik er det jo for alle sider :)

Lenke til kommentar

Brukbar kundeservice hos dustin, ble tilsendt en skjerm med en stripe med døde piksler. Kontakta kundeservice, fikk sånn ferdig betalt lapp i posten et par dager senere og de sendte ny skjerm kort tid etter at de fikk den i retur.

 

Leste forresten på wmpoweruser at Lumia 800 skulle få DLNA støtte via en app.

http://wmpoweruser.com/nokia-lumia-800-to-get-dlna-support-via-marketplace-app/

Lenke til kommentar

Hei jeg er ny som inn skriver her, men har følt dere siden mars da jeg kjøpte min HTC Mozart. Kjørte med US konto helt til mango oppdateringen kom. Hadde flere applikasjoner på den gamle med US konto. En app jeg savner på den nye norske softwaren min er kindle, jeg hadde jo denne før, men finner den ikke lenger. Hva skyldes dette?

Andre ting jeg trodde skulle fikses med Mango er foreksempel +47 problemet, Jeg må lagre alle nummer dobbelt opp med og uten +47. Hvorfor dette? og Hva kan jeg gjøre med det?

 

Andre ting jeg håper blir bedre når jeg kjøper Lumia 800 er ting jeg savner fra min gamle N8. Som bedre kamera, HTC kamera suger.

Håper også windows føyer seg litt etter Nokia, de har tross alt en mye større fanskare en windows har hatt. Jeg tenker på Profiler, den enkle accessen til ting gjennom å trykke på batteri indikatoren (N8)

Lenke til kommentar
Håper også windows føyer seg litt etter Nokia, de har tross alt en mye større fanskare en windows har hatt.

 

Nokia sin avtale med Microsoft gir dem rett til å forandre mer med SW enn f.eks samsung og HTC.

 

Selv om Nokia ikke hadde tid til å ha mye input i Mango eller Tango, blir det nok større variasjon i Apollo fra en NokiaWP til en HTC-/SamsungWP

Lenke til kommentar

Vet dette ikke er noen "app"-tråd, men fint om noen kunne delt litt nyttige og unyttige applikasjoner som dere bruker og har god erfaring med.

Noen nye kjekke applikasjoner.

Telenor faktura, utenlands & Mobilt bedriftsnett (finner dem bare gj telefonen, ikke på web marketplace)

Xbox Companion

Skydrive

Lync

 

Ser ut til at WP7 applikasjonene har fått litt fart på seg.

Trenger vi en stk "Den store Windows Phone 7 Applikasjons tråden"?

Lenke til kommentar

Ja den finnes, men ikke på den siden du nevnte. Se heller her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1381839

Den tråden er vel egentlig bare for Norske Windows Phone apps.

Det er vel RePaC`s tråd jeg i utgangspunktet var ute etter :)

Spørsmålet er vel om vi trenger 2 Appstråder for Windows Phone 7 eller om det hadde vært hensiktsmessig å slå dem sammen?

Endret av Thjolnir
Lenke til kommentar

På min android-tlf fikk jeg melding når noen hadde lagt igjen mobilsvar. Men ikke nå, er det mulig å stille inn slik at jeg får sms når jeg har mobilsvar?

(telenorabo.)

du må sørge for at mobilsvarnummeret (voicemail) er riktig konfigurert i call settings

 

Mener det skal være riktig nr (+47 915 09 001) lagret i "mobilsvarnummer" og på telenor sine sider er det også huket av for "varsling pr sms".

 

noen forslag??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...