Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

20 stemmer

1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

• Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har da fått installert Zune 4.8 fra Windows Update, or UI i Zune Software er nå ihvertfall norsk :)

Men fortsatt bare apps, og begrenser med filmer fra Marketplace, noe som er skuffende.

Endret av hvakrg
Skrevet

Ble denne lansert for lenge siden? Har satt omniaen tikbake til NoDo igjen nå nylig. Tastene er mye større i nodo enn i mango beta.

Håper vi kan laste ned update imorgen. Hater NoDo..

Skrevet (endret)

Ikke gått over til noe beta jeg heller, da jeg verken er betalt betatester eller driver med utvikling på WP7. Personlig bruker jeg aldri betaversjoner på noe som står i produksjon. Særlig ikke på en mobiltelefon, hvor man faktisk legger inn ekstremt mye privat informasjon om deg selv. Er en god grunn til at slike OS ikke er beregnet til vanlig bruk.

Endret av indeksregulert
Skrevet

Samusng Omnia 7. Det kan hende at siden jeg satt på developer software det kommer tidligere? Den er ferdig med oppdatering nå i alle fall, og det har gått helt fint :)

Skrevet

Samusng Omnia 7. Det kan hende at siden jeg satt på developer software det kommer tidligere? Den er ferdig med oppdatering nå i alle fall, og det har gått helt fint :)

Har også Samsung Omnia 7, med 7,0 (7392), og ingen oppdatering.

Skrevet

Nope, så jeg vurderer å rulle tilbake til NoDo nå og se om man får Norsk språk om man oppdaterer til Mango uten å gå via 7712-versjonen. (Det var norsk språk på SMS og sånt, men ikke som display language).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...