Gå til innhold

Ukefest II 2010 - RandiA - Skal man tro på vår i år også?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårsnøinv_biggrin.gif

Ja, vi får si det slik :( det er dumt hver mars når det skjer - at det kommer et stort snøfall nettopp når det har begynt å bli bart rundt omkring, men slik er det.

Skrevet

Det er typisk for mars at det vårlig som bare det den ene dagen og så kommer det store mengder snø den neste.

Men jeg ser positivt på det. For et år siden var jeg i Vietnam og det var mer vinter når jeg kom hjem da, enn det det er nå.

Skrevet

Bilde 6 - 13.mars: Våren tar to skritt tilbake

post-92574-1268515283,1435_thumb.jpg

Exif: 1/100– f/13.0- ISO 100

Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro

Alternativt: "Softisnyper"

post-92574-1268515302,033_thumb.jpg

RandiA

Skrevet

Konklusjon på uken: Har ikke helt tro på vår enda nei :no::hmm:

Bilde 7 - 14.mars: Oksespannet mitt i hibernation

post-92574-1268566916,8198_thumb.jpg

Exif: 1/200– f/10.0- ISO 100

Lens: Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro

Se her - I går tittet det mer frem:

post-92574-1268566956,0312_thumb.jpg

og i fjor i april så det enda bedre ut:

post-92574-1268566998,2198_thumb.jpg

RandiA

Skrevet (endret)

Ja, det er vel litt optimistisk å tro på våren midt i april. I hvertfall hvis man ikke er i Paris eller Roma ;)

Det er heldigvis en stund til april enda, så det er håp.

Endret av tomsi42
Skrevet

Ja, det er vel litt optimistisk å tro på våren midt i april.....

Det er heldigvis en stund til april enda, så det er håp.

Ja, og enda mer optimistisk midt i mars :!: men jeg tror nok ikke april blir som april'n i fjor...skal godt gjøres med all den telen det er i år, og store snø-mengder dalende i mars, men hvem vet...

Skrevet

Ja, og enda mer optimistisk midt i mars :!: men jeg tror nok ikke april blir som april'n i fjor...skal godt gjøres med all den telen det er i år, og store snø-mengder dalende i mars, men hvem vet...

Her nede (dvs. hjemme på Tanum) så var det mye verre i fjor. Da var det over en meter snø uken etter at jeg kom hjem fra Asia ferien ... Nå er det kun 60-70cm.

Skrevet

Ja, husker det at Oslo i hvert fall hadde mye mer snø utover våren enn vi hadde her, og nå var jo til og med Barcelona full av snø her nylig...så klimaet er uforutsigbart i disse tider...

Skrevet

Her i Bergen åpnet de første golfbanene 9 mars i fjor - tror nok vi nærmer oss april før det samme skjer i år... Fine bilder, flott dokumentasjon av en primadonna-aktig vår som lar folket vente litt - antar det blir flott når hun endelig trer inn på scenenwink.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...