Gå til innhold

Hvem i helvette har brukt nicket mitt i BF BC2?

SaitekQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh'nooooez! Dette var da meget synd på deg. Er nicket allerede i bruk, stakkar? Nei, du vet hva folk sier; Livet er ikke allitd like lett... poor you. :tease:

Skrevet

Kom deg ut litt mer a, kamerat!

Jeg er faktisk ganske så sosial, men når jeg endelig bestemte meg for å spille igjen så vil jeg jo at mitt nick som jeg har brukt i årevis overalt skal være ledig. :mad:

Tenk hvis han er skikkelig dårlig, også tenker alle "Fy faen hvor dårlig SaitekQ har blitt, han suger jo."

Problemet er jo at folk blir å tro det er meg. :(

I WILL find you! :ph34r:

Hva om han er bedre enn deg da ;)

Skrevet

Kæm faen hva det som kalte seg Martin? Jeg har alltid kalt meg Martin, helt til jeg fant ut at noen hadde tatt navnet mitt, og du ser hva jeg må leve med nå!! Vi lever i en syk verden :no:

Skrevet

Jeg syntes jo ikke SaitekQ er et spesielt bra navn, det er bare det at det er "mitt" fordi jeg har brukt så så lenge overalt på nettet. :ph34r:

Skrevet

Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag!

Det er jo helt homo!

lol, up yours.

Skrevet (endret)

Ville kalle meg toro, jeg.. Og dere ser jo hva jeg er nødt til å leve med hver bidige dag!

Det er jo helt homo!

lol, up yours.

hvorfor kalte du deg ikke 2ro :)?

Endret av nilzern
Skrevet (endret)

måtte ha med bokstavene T O R i den rekkefølgen. Tor er det selvfølgelig en tulling med 0 innlegg som har tatt.

eller var det toro som var tatt? Meh, lenge siden.

Endret av toro2
Skrevet

Jaj, får jo ikke spilt online uansett pga det står at CD-keyen min er i bruk. Må få EA til å ordne opp, men de har enda ikke svart på mailen som jeg sendte på lørdag! Skal gi dem til i morgen før jeg ringer. :realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...