Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg, jeg prøver å logge inn på minfotball.no, og når jeg gjør dette blir jeg redirecta tilbake igjen til tl-manager siden. Når jeg så da prøver å registrere lag der står det at jeg må logge inn først, dette er nå ikke mulig fordi hvis jeg trykker på logg inn knappen blir jeg bare sendt tilbake igjen til tl-manager siden..

 

Har nyeste IE og java, så tror ikke dette er problemet, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte på om noen kunne hjelpe meg, jeg prøver å logge inn på minfotball.no, og når jeg gjør dette blir jeg redirecta tilbake igjen til tl-manager siden. Når jeg så da prøver å registrere lag der står det at jeg må logge inn først, dette er nå ikke mulig fordi hvis jeg trykker på logg inn knappen blir jeg bare sendt tilbake igjen til tl-manager siden..

 

Har nyeste IE og java, så tror ikke dette er problemet, noen som vet?

 

Vet at det litt for ofte for meg også står at jeg må logge inn selv om jeg har gjort det. Trykk på noen oppføringer som kamper etc før du går tilbake til mitt lag i tippeligaen. Pleier å gå seg til, er nok ikke noe du har gjort feil men feil på systemet.

Lenke til kommentar

Får vel dele laget mitt jeg også da :p

 

..

Steffen Nystrøm (Angrep) SIF

..

Aner ikke om det spiller noen rolle (helt ny med TL manager), men Nystrøm er langtidsskada og kommer ikke tilbake føre juli.

 

Laget mitt, som jeg forresten er veldig fornøyd med:

 

Ronny Deila (Trener) SIF

 

Jon Knudsen (Keeper) STB

Steinar Pedersen (Forsvar) LIL

Alejandro Lago (Forsvar) RBK

Erik Hagen (Forsvar) HØN

Vidar Riseth (Forsvar) KIL

Fredrik Nordkvelle (Midtbane) SIF

Cristian Bolanos (Midtbane) STA

Nosa Emanuel Igiebor (Midtbane) LIL

Anthony Annan (Midtbane) RBK

Marcus Pedersen (Angrep) SIF

Rade Prica (Angrep) RBK

 

Vurderer å bytte ut Panzer, men får se hva jeg får til med midlene.. :p

Lenke til kommentar

Får vel dele laget mitt jeg også da :p

 

..

Steffen Nystrøm (Angrep) SIF

..

Aner ikke om det spiller noen rolle (helt ny med TL manager), men Nystrøm er langtidsskada og kommer ikke tilbake føre juli.

 

Laget mitt, som jeg forresten er veldig fornøyd med:

 

Ronny Deila (Trener) SIF

 

Jon Knudsen (Keeper) STB

Steinar Pedersen (Forsvar) LIL

Alejandro Lago (Forsvar) RBK

Erik Hagen (Forsvar) HØN

Vidar Riseth (Forsvar) KIL

Fredrik Nordkvelle (Midtbane) SIF

Cristian Bolanos (Midtbane) STA

Nosa Emanuel Igiebor (Midtbane) LIL

Anthony Annan (Midtbane) RBK

Marcus Pedersen (Angrep) SIF

Rade Prica (Angrep) RBK

 

Vurderer å bytte ut Panzer, men får se hva jeg får til med midlene.. :p

 

Ser ut som et bra oppsett, dog Hagen og Riseth er spillere jeg ville ha byttet ut.

Lenke til kommentar

Lurte på om noen kunne hjelpe meg, jeg prøver å logge inn på minfotball.no, og når jeg gjør dette blir jeg redirecta tilbake igjen til tl-manager siden. Når jeg så da prøver å registrere lag der står det at jeg må logge inn først, dette er nå ikke mulig fordi hvis jeg trykker på logg inn knappen blir jeg bare sendt tilbake igjen til tl-manager siden..

 

Har nyeste IE og java, så tror ikke dette er problemet, noen som vet?

 

Vet at det litt for ofte for meg også står at jeg må logge inn selv om jeg har gjort det. Trykk på noen oppføringer som kamper etc før du går tilbake til mitt lag i tippeligaen. Pleier å gå seg til, er nok ikke noe du har gjort feil men feil på systemet.

 

funker fortsatt ikke =/ damn it

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt bare 50.

 

Helt i begynnelsen var det bare 45 mill. Antaklig har du satt opp laget noen dager etter det startet opp med den nye forandringen til 50 mill, derfor får du ikke mere penger. De som bare har 45 millioner kan bytte ut en spiller så kommer det in mere penger.

Lenke til kommentar

Skifte spillere før start kl 17.00?

 

Brann (4-4-2): Håkon Opdal - Birkir Már Sævarsson, Rodolph Austin, Olafur Örn Bjarnason, Hassan El Fakiri - Bjarte Haugsdal, Tijan Jaiteh, Eirik Bakke, Erik Mjelde - Diego Guastavino, Erik Huseklepp.

 

Benken: Kenneth Udjus, Yaw Ihle Amankwah, Bjørnar Holmvik, Cato Guntveit, Gylfi Einarsson, David Nielsen, Cato Hansen.

 

Haugesund: Per Morten Kristiansen - Chris Pozniak, Vegard Skjerve, Are Tronseth, Joakim Våge Nilsen - Jakob Sørensen, Trygve Nygaard, Eirik Mæland, Tor Arne Andreassen - John Pelu, Thomas Sørum.

 

Benken: Lars Øvernes, Jarle Steinsland, Juska Savolainen, Dag Roar Ørsal, Stein Ove Eike, Nikola Djurdjic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...