Gå til innhold

Storeslem for Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget.

Lenke til kommentar

Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget.

 

Kan egentlig seie med svært enig. Skal vi ha ei slik kåring i norge så bør det være for årets beste norske spel.

 

Synest også at mange av kategoriene i gullstikka er svært merkelig sammensatt.

Lenke til kommentar

Mw2 beste pc-spill?

 

Guys...

The fuck!?

 

På multiplayer er jeg enig med "The fuck!?", men på singleplayer er spillet alt i alt svært bra. Var ihvertfall spillet som ga meg mest i året som gikk. Ca. 6 timers lengde på "Hardened" er perfekt for meg, da det holder interessen oppe gjennom hele spillet, for min del.

 

Men nå skal det sies at jeg hadde holdt meg langt unna om jeg måtte betalt mer enn 320kr for det, så forstår godt at folk som ga full pris ble veldig skuffet over multiplayer.

Lenke til kommentar

Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget.

Så showet i fjor da db.no streamet det. Samlet et par kompiser og chillet med pizza. :thumbup: Var en konge utdeling med artige innslag.

Dumt at de ikke velger å sende det, ble jo til og med vist på tv for et par år siden. Merkelig ettersom spillindustrien nå har gått forbi film :ermm:

 

Håper virkelig tv2 eller noen andre velger å legge ut en versjon på nett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...