Gå til innhold

Hva spiller du nå, og hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp fullført Assassins Creed 2, heilt uening med anmeldelsen frå spillverket.

Eg ahr ikkje prøvd det første spelet, men kan absolutt anbefale AC2.

Spesielt dei siste oppdraga der det byrjar å bli vanskeleg å ta livet av målet utan å bli oppdaga. Største minus er eit elendig kampsystem, dersom du først blir ovverumpla av 20 vaker er det null problem å ta livet av alle, men dersom du er tom for røykbomber tar det år og dag.

Skrevet

Har en del spill liggende:

Yoshi's Island DS: Er kommet til det siste slottet i den andre verden og har ca tre verdener igjen med åtte brett i hvert. Meget bra spill.

Sonic Collection DS: Fire Sonic-spill samlet. Begynte på det første, men sliter en del. Husker ikke at det var så innmari vanskelig... :blush:

Valkyrie Profile: Covenant of the Plume DS: Overraskende bra JRPG med taktiske kamper.

Might & Magic: Clash of Heroes DS: Overraskende kjedelig Puzzle Quest-wannabe. Venter heller på PQ2.

Allods Online PC: Meget bra MMO, som i tillegg er gratis.

BlazBlue: Calamity Trigger (xbox360): Meget undervurdert slossespill med syke karakterer. Bonus for Rachel Alucard fra Castlevania (eller i det minste sterkt inspirert av den serien.)

Lego Rock Band: Endelig et spill som våger å gjøre noe nytt, og støtter faktisk noe Iron Maiden DLC fra RB. :) Ganske morsomt å stå inne i et spøkelseshus og drive ut spøkelsene med å spille Ghostbusters-sangen på full guffe på gitaren. :D

Skrevet

Får vel skrive en liste over hva jeg holder på med for tiden i spillverden.

Lost Odyssey

Er litt inn i CD2. Det er dette spillet som fikk meg til å innse at jeg faktisk kan like bøker, og at omtrent alle spillhistorier er ræv i forhold til skikkelig bøker. Elsker den nostalgiske stemningen i spillet. Men det er noe som gjør at jeg alltid glemmer å spille det, er ærlig talt over en uke siden jeg rørte det.

Shin Megami Tensei: Strange Journey

Vellaget dungeon crawler til DS, om noen savner et godt jRPG så gå for dette. Jeg spiller det ikke så ofte som jeg burde, PCen opptar meg for mye for tiden, men jeg synes spillet er herlig, spesielt når jeg sitter der og er besatt.

Pokemon: Soul Silver

Har tatt Elite 4 og alle 16 gymbadges. Nå gjenstår egentlig bare å fange alle Pokemon. Jeg skal få det til en vakker dag... Morsomt tidsfordriv hvertfall.

Minecraft

Enda i alpha status, men kan være sykt avhengighetsdannende til tider. Poenget her er å overleve, bygge all slags strukturer (fort, broer, tunneler, glasshus, kirker, byer, HVA SOM HELST), grave etter mineraler, så åkre osv osv. Det kommer updates nå og da, men utvikleren holder på med en av de største oppdateringene for tiden, det vil si multiplayer, så det kan ta sin tid til neste. Jeg klarer nesten ikke spille alene lenger for alt jeg vil er å spille infdev med vennene mine (infdev: du spiller på et variert landskap som konstant genererer seg mens du går, sies å være 8x større enn jorden), men foreløpig har jeg bygget masse moro helt alene.

Left 4 Dead 2

Spiller jeg alltid.

Skrevet

Nå går det for det meste i Lord of the Rings Online, et knallspill som ga meg en fornyet interesse for Middle-Earth og Tolkiens mytologi. Ellers spiller jeg alltid TES-spillene av og på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Minecraft survival mode i infdev :D

Fantastisk spel, eg har nettopp sikra "basen" min mot angriparar og laga ein kjellar/grotte som har ein stor mur rundt opningane slik at eg kan dyrke ting i fred.

Skrevet

Spiller Fallout 3, akkurat starta en ny bruker på veteran og det går kjempe bra, litt mer realisme gjør spille bedre en det det var på hard og medium :)

Skrevet

Alan Wake: Hadde ikke tenkt å kjøpe dette, men da jeg fikk LE versjonen til 399 klarte jeg ikke la være. Og noen timer inne i spillet angrer jeg hvert fall ikke på det :dribble:

Herlig stemning, og i det hele tatt velpolert. Vil ikke spoile noe, så jeg lar det være med det.

Final Fantasy XIII: Jeg elsker det, jeg hater det, jeg elsker det, jeg hater det.......

Heavy Rain: Holder på med andre gjennomspilling og prøver å gjøre ting mer "riktig" enn første gangen.

Skrevet

Racedriver: GRID

Har gjennomført det nå og låst opp ninja vansklighetsgrad :)

QBob

Har gjennomført det også, ganske morsomt spill og et skikkelig flashback fra barndommen.

Skrevet (endret)

Går med i skate3 her om dagen. Egentlig ganske meningsløst å bare surre rundt på brettet uten å gjøre noe, men det er jo så morsomt... :blush:

Edit: Har begynt på Alan Wake, men må si jeg ble skuffet. Selve verdenen ser meget bra ut, men karakterene er håpløst utdaterte. De har jo bare étt ansiktuttrykk hver, fiendene er kjedelige og historien litt vel mye klisjé. Men får vel fortsette likevel. Kanskje det blir bedre senere.

Endret av thecrow77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...