Gå til innhold

Kjære Hardware.no og brukere


Anbefalte innlegg

Piss og preik fra Toolshed, lol !!

 

F#&n i meg må det være grenser til synsing og meninger !

Nyfødd baby og starke meninger her i forum :o

 

En av de mest triveligaste(sosial oxo) forumer i hele Norge med

mål og mening blir angrepet av fundalister som ikke eier sosiale antenner ? Eller er ikke småkongenes tid over her i Norge ?

 

Syns det er bedre å hive ut Toolshed og beholde 3999 andre her

hjemme !

 

Mye av forumet drives med dugnad og frivillig arbeide, skulle bare mangle at hele HW.no legges ned pga. egoistiske krav fra noen enkelte personer /grupper :o

 

Perkele sier jeg !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke de som er misfornøyd med HW.no/Forum, holde seg vekk i fra

Forumet slik at de som stortrives her kan leva sitt PCliv videre ?

 

Er så F#%n merkelig at noen få med sine meninger har

så stor markeringsbehov(katta mi er ferdig med løpetiden)

Det er sikkert flere som har samme holdninger men de håller

seg utenfor markeringsgrenser og det respekterer jeg :woot:

Lenke til kommentar

Er enig i at det er for mye rot her. Tråder med mye usakligheter kunne godt være slettet og Moderatorene kunne ha gått mye hardere ut mot dårlige tråder som ikke er postet på søppel eller off-topic.

Hold de seriøse temaene for seg selv, og la resten komme mer på sidelinja.

Er nok vanskelig å rekke over alt som blir postet her, da det tross alt kommer inn ganske så mange inlegg her pr.døgn.

 

Kunne godt betalt en liten sum pr. mnd. for å fått litt mer orden i sakene. Hadde gjerne luket bort de aller værste brukerne med å ta en femti-peising i kontigent i månden. Pengene kunne brukes til å bedre kvaliteten ytterligere og gjerne belønne moderatorer litt for jobben de må gjøre.

 

Det syns jeg.

 

Ellers syns jeg det er mange bra folk her...

Lenke til kommentar

Dette er Norges største dataforum, og da må man forvente ikke alt går like smertefritt.

 

eks:

noen vil at vi skal bli hardere, andre vil ikke.

Er vi ikke harde i modereringa så får vi kjeft, og hvis vi er harde i modereringa får vi og kjeft. Alså mange meninger vi må tenke på når vi gjør ting og tang på forumet.

Lenke til kommentar
Piss og preik fra Toolshed, lol !!

 

F#&n i meg må det være grenser til synsing og meninger !

Nyfødd baby og starke meninger her i forum :o

 

En av de mest triveligaste(sosial oxo) forumer i hele Norge med

mål og mening blir angrepet av fundalister som ikke eier sosiale antenner ? Eller er ikke småkongenes tid over her i Norge ?

 

Syns det er bedre å hive ut Toolshed og beholde 3999 andre her

hjemme !

 

Mye av forumet drives med dugnad og frivillig arbeide, skulle bare mangle at hele HW.no legges ned pga. egoistiske krav fra noen enkelte personer /grupper :o

 

Perkele sier jeg !!!

 

Det er sånn dritt som er helt unødvendig å komme med. Du klarer tydeligvis ikke å respektere andre folks (Toolsheds) meninger, og slenger dritt mot ham. Er det nødvendig? I en tråd hvor du spurte om hjelp, skulle jeg da f.eks. skrive et innlegg hvor jeg var frekk og ikke hold meg til saken?

Jeg vil gjerne bli kvitt sånt i dette forumet. Blir så lei av å lese sånt - ta eventuell personlig krangling på PM!

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar fra en av oss nybegynnere;

Kunne selv fort ha funnet på å skrive en av de HJELP!!!!!! trådene - ganske enkelt fordi jeg har sett et par av dem og det virker som det hjelper.

Problemet sånn jeg ser det er at det alltid vil finnes nybegynnere, selv var vel dere som nå er store mestere nybegynnere en gang!

Men skal formumet unngå å bli en inside greie for en privat klubb med selv tittulerte proffer - så må det være en viss forståelse for at det alltid vil være ferskinger.

Tror også at det beste vil være og hjelpe disse, og har noen forslag.

Er det uhørt med store bokstaver og masse tegn i emne linja så bør en prøve å få stoppet disse rasket mulig slik at ikke stadig nye ferskinger lærer at dette er "normalt".

Om en blir irritert av en tråd fra noen som lurer på amd vs intel, så la vær og les og svare da vel...

Og om en har noe imot masse ikoner og smilies så bør en vel tåle at andre synes det er tamt og trist uten.?

 

Sent på kvelden dette, ble vel mitt hittil dårligst formulerte innlegg, men pytt - er jo ikke alene.

 

Smil og vær glad sier jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Bare en liten kommentar fra en av oss nybegynnere;

Kunne selv fort ha funnet på å skrive en av de HJELP!!!!!! trådene - ganske enkelt fordi jeg har sett et par av dem og det virker som det hjelper.

Problemet sånn jeg ser det er at det alltid vil finnes nybegynnere, selv var vel dere som nå er store mestere nybegynnere en gang!

Men skal formumet unngå å bli en inside greie for en privat klubb med selv tittulerte proffer - så må det være en viss forståelse for at det alltid vil være ferskinger.

Tror også at det beste vil være og hjelpe disse, og har noen forslag.

Er det uhørt med store bokstaver og masse tegn i emne linja så bør en prøve å få stoppet disse rasket mulig slik at ikke stadig nye ferskinger lærer at dette er "normalt".

Om en blir irritert av en tråd fra noen som lurer på amd vs intel, så la vær og les og svare da vel...

Og om en har noe imot masse ikoner og smilies så bør en vel tåle at andre synes det er tamt og trist uten.?

 

Sent på kvelden dette, ble vel mitt hittil dårligst formulerte innlegg, men pytt - er jo ikke alene.

 

Smil og vær glad sier jeg! :wink:

Er helt enig med deg :)

 

Det jeg mener er mindre bra på forumet er at det er mange som flamer hverandre eller kommer med unødvendige kommentarer. Og "søppel" bør legges ned :) spamplass nummer 1

Lenke til kommentar
Hardware.no | Innskjerping av regler

 

Jeg vet at jeg kommer til å få masse pepper for denne tråden, og det er nok helt sikkert velfortjent, så bare kom med det. Vil be om at alle som skal kritisere gjør det konstruktivt og via PM, så vi slipper å ødelegge tråden mer enn den er nå.

 

 

Når det var sagt, ønsker jeg å få sagt et par ting ang. forumet til HW.no-gruppen.

 

Jeg synes det er alt for dårlig opplysning fra hardware.no til brukerne av forumet ang. stopp i systemet. Dette tyder på at det gang på gang blir "antatt" at problemene skal løses fort. Jeg snakker om bytte av software/hardware/linjer, osv. Tidligere i uken, tror jeg det var, gikk forumet ned. Og ikke en beskjed var gitt oss. Dagen derpå var forumet fortsatt utilgjengelig, men da hadde det endelig kommet en beskjed på forsiden av harware.no

Jeg vil be om at dere skriver "advarsler" FØR dere har tenkt å bearbeide forumet. Det er vel ikke for mye å forlange.

 

Og nå over til brukerne.

Dette er norges verste forum ang. brukere. Nå har jeg holdt på en stund, både i itpro.no og på supportforum.info, og det er ingenting i nærheten av hva vi ser her. Flaming av brukere, regelmessige AMDvsINTEL/MSvs*N*X-diskusjoner, drittslenging av "wannabe-moderatorer" (som jeg kommer til å få oppleve selv i nærmeste framtid) og UBRUKELIGE tematitler.

 

Jeg synes at moderatorene her på foraet bør skjerpe inn litt. Det er alt for lite "disiplin" på dette stedet, og det ødelegger en del. Løsne litt i tråden i Off Topic, men ellers synes jeg dere skal innføre en nulltoleranse.

 

La meg avslutte med et sitat fra IRC:

- The use of this server is no right, but a priviledge. The admin(s)

- and opers can revoke this priviledge without further notice and

- without a reason.

 

Du har helt rett, du er jo en av de som lager de UBRUKELIGE trådene

Kan ikke blir mer enig... HINT

Lenke til kommentar

Har vært medlem på forumet her i nesten halvannet år, synes at det i det siste at forumet har blitt oversvømt med poster av typen: "passer dette sammen?" "Hvordan er dette oppsettet?", er greit at man vil ha synspunkter på slikt, men når stort samtilige skal ha samme oppsett så blir man lei,(amd xp 2500+ og abit nf7 v2 eller asus a7n8x), har selvfølgelig forståelse for at det er mange førstegangs pckjøpere der ute(les:konfirmanter) som er usikkre og redd for å gjøre feil, men det går ann å bruke søkefunskjonen å for finne poster av samme type(vet at søkefunksjonen sugger, men den finner som regel noe av det man søker på). Jeg er også for å fjerne dette med at man ser hvor mange poster de forskjellige

Lenke til kommentar
Har vært medlem på forumet her i nesten halvannet år, synes at det i det siste at forumet har blitt oversvømt med poster av typen: "passer dette sammen?" "Hvordan er dette oppsettet?", er greit at man vil ha synspunkter på slikt, men når stort samtilige skal ha samme oppsett så blir man lei,(amd xp 2500+ og abit nf7 v2 eller asus a7n8x), har selvfølgelig forståelse for at det er mange førstegangs pckjøpere der ute(les:konfirmanter) som er usikkre og redd for å gjøre feil, men det går ann å bruke søkefunskjonen å for finne poster av samme type(vet at søkefunksjonen sugger, men den finner som regel noe av det man søker på). Jeg er også for å fjerne dette med at man ser hvor mange poster de forskjellige

Personlig har jeg gått lei de samme som deg + flere: " Hjeeeeelp, min xp2800 vises bare som xp2000".

Kan ikke moderatorene bare fjerne slike tråder med en gang så man får et bedre forum. og lager folk da bare en ny hat tråd så slett. er ikke vanskelig, skjønner faen ikke hvorfor dere alltid undskylderer dere med " var trøtt og sinna, dårlig dag, skal passe bedre på neste gang". slett er slett. dere har en grunn når dere sletter den. uansett hva det er

Lenke til kommentar
Skulle mekka en funksjon slik at man ikke fikk lov til å ha kun store bokstaver i topic og mer enn feks 3 like ten eterhverandre, slik at det var umulig å lage poster som var slik i utgangspunktet, og så et filter med de vanlige "Hjeeeelp" osv

Nei, det skal ikke være nødvendig

Lenke til kommentar
(vet at søkefunksjonen sugger, men den finner som regel noe av det man søker på)

Bruker søkefunkjsonen hele tida jeg :smile:

Finner som regel det jeg vil vite...hvis ikke så poster jeg et nytt emne...men det er sjeldent.

 

Ja, søkefunksjonen bør forbedres....f.eks at du kan søke på emnetitler i tillegg til innlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...