Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flashing og bilder oppfordrer til bruk og kast?


ACD

Anbefalte innlegg

De siste jentene jeg har kommet i kontakt med og addet på msn har veldig tidlig flashet på cam og hun ene ga meg også bilder ;)

 

Kan man anta at disse bare er ute etter en flørt, et ligg e.l.? Jenter må gjerne svare på dette :p

 

Edit: Jeg må bare legge til at de har gjort dette helt på eget initiativ.

Endret av ACD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten det eller så kan de ikke å flørte. Og flashe kroppen er det som har funket for dem før sikkert. Enten det er et ligg/flørt eller å få gutten mer interessert de er ute etter. Det er det som fører til at de får det de vil ha...

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Gjest gutt_17_anonym

Personelig ville jeg ikke tatt vare på en jente som brukte bilder og flashing får og få gutter intressert. Da er nok sannsyneligheten at ho har flasha får andre ganske stor. Og personelig hadde jeg ikke likt og vite at feks noen av de på skolen hadde sett kjæresten min flashe eller bilder.

Lenke til kommentar

Personelig ville jeg ikke tatt vare på en jente som brukte bilder og flashing får og få gutter intressert. Da er nok sannsyneligheten at ho har flasha får andre ganske stor. Og personelig hadde jeg ikke likt og vite at feks noen av de på skolen hadde sett kjæresten min flashe eller bilder.

 

 

Fordi da hadde hun vært oppbrukt? Er ikke dette noe vi gjerne kritiserer konservative muslimer for?

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...