Gå til innhold

får ikke spilt multiplayer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har no kjøpt Company of Heroes gold pack på steam og har kost meg litt med singel player. Etter litt følte jeg meg klar til en større utfordring og bestemte meg for å teste multiplayer, men det skulle vise seg å være vanskelig. 

 

Får en av disse 2 feil meldingene når jeg prøver å joine et game

 

A NAT negotiation failure occurred. Unable to connect to

 

eller

 

noe lignende men med player name(s) (ingen games jeg kan joine no så får ikke sett etter)

 

Dette skjer alltid, har prøvd så mange ganger at jeg har mistet telling og ikke fått spillt et game, Det spiller liten rolle om det er et 1vs1 map eller x vs x map. Jeg har oppgradert minne pinne netverks kortet mitt og routern min samt åpnet port 6112, 30260 og 9100 som ifølge ei random side trengs for å få spille. Ifølge PFPortChecker er de protene åpne. 

 

Bruker NetGear wpn824 v2 router og Netgear WPN111 netverks "kort"

Håper noen kan hjelpe med å få løst dette problemet, har ikke hatt problem med multiplayer/online spill tidligere.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å være noe ekspert på slikt, har jeg god erfaring med connection-problemer, ip-adresser og hele den gjengen. Det virker veldig som et typisk NAT-problem, der du ikke får god nok forbindelse til servere. Gå inn på routeren din og åpne porter for dette spillet ved hjelp fra www.portforward.com , så bør du se noen forandringer.

Endret av magicalmysteryollie
Lenke til kommentar

ååee, jeg trur jeg vet hva problemet er, men jeg husker bare ikke hva det heter :(

er en innstiling du må gjøre på routeren din mener jeg å huske, husker ikke navnet på den, eller om det skulle stå på true/false, men jeg skal prøve å lete det fram til deg i løpet av helgen :)

 

krs1: Hadde det skjedd noe med strømmen rundt da du fikk problemer?

kan hende det bare er at routeren din restarte seg og at du må gjøre det samme

som trådstarter :)

 

Noen som har noen erfaring med EA download manager? vet dette er veldig off topic, men kan dere sjekke ut tråden min som har med EA download manager -.- problemer?

trenger virkelig hjelp der :(

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...