Gå til innhold

Det siste du drakk/spiste?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cantaloupe Melon og Stranda Spekeskinke og norsk eplesider. Filippinsk kyllingsuppe, indrefilet av okse fra New Sealand og sitronmarinerte Asparges med pepper, og champignonfløtesaus, tyttebærsyltetøy fra Askim og hjemmeodlet potet. Gran Feudo Reserva 2007 til drikke. Vaniljeis med ekte vanilje, halv fritert banan og fersken med sjokoladesaus til dessert. Lagret portvin til dessert. Konfektsjokolade og kaffe og litt cognac Xo og kanskje en 2008 Edition Limitada sigar ute i Hagen.

 

Ikke dårlig! Her går det bare i vann og brød :(

Lenke til kommentar

Ikke dårlig! Her går det bare i vann og brød :(

 

Vann og brød er ikke så værst om man har noe på brød.

 

Ellers... Lønning eller utbetaling kommer en gang og da kan du unne deg noe ekstra. :)

 

 

4 rettersen jeg unnet meg idag har jeg mest kjøpt på tilbud.

Melon og Asparges er alltid veldig rimelig på Rema1000,

 

Meny har varig salg på Stranda spekeskinke, Indrefileten er rimelig kjøpt i Sverige for ca 150 kr for en hel indrefilet.

 

Vin og Cognac var heller ikke for dyrt på polet og kjøpt fra en kamerat.

 

Har fått 2 typer Spansk lagret kjøttsalami lignende pølse gratis av en gammel venn mot at jeg hjalp de å flytte, og det skal jeg spise til kveldsmat med litt agurk og majones.

Lenke til kommentar

Hva er hefezopf? Spiste noe typisk tysk idag på skolen, rundstykke med "Quark" elns. Godt faktisk :D

 

Digg, jeg har ikke smakt Quark med rundstykker før, men det er veldig godt å ha det som krem på kake. :)

 

Hefezopf kan du jo egentlig bare google så ser du hvordan ser ut. Er egentlig en søt gjærdeig som blir delt i 3 og fletta sammen. Så kommer strøsukker på toppen. Man kutten den da opp som brødskiver og spiser det enten bare med smør eller hvilket som hellst pålegg du vil. (Fisk funker dorlig, men nesten allt søtt passer og skinke fungerer også som pålegg og gir en god kontrast. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...