Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 2 rundstykker med melkesjokolade som pålegg
Utah Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 1 liter eplejuice Choco du drikker og spiser jo bare dritt D: tonnevis med eplejuice, sjokolade og grandis. Ta vare på deg selv kjære <3
Utah Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Små ¨sjokoladekjeks¨ der hvert femte kjeks hadde en smule av sjokolade i seg.
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Sjokolade, lapskaus, eplejuice 7 muffins og kjeks.
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Choco du drikker og spiser jo bare dritt D: tonnevis med eplejuice, sjokolade og grandis. Ta vare på deg selv kjære <3 JA spiser masse, men kaller det ikke dritt da ;P Grandis spiser jeg ikke offte, men resten ja hver dag. Trener også da og har tatt ganske godt vare på meg til nå, har ikke hatt hull i tennene engang, og det hender nokså offte jeg glemmer pusse dem. Så kroppen min er ganske vandt til kostholdet mitt tenker jeg Eneste er nok å droppe chipsene når jeg ser film. Sixpacken begynner å forsvinne igjen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå